Fitness Seller
Maxiation

Ik met trainingsmaat

• Media owner Maxiation
  • Datum plaatsing
je ziet er een stuk zwaarder uit dan je trainingspartner,vooral dan je biceps,hoeveel weeg je en wat is je lengte?

Zoiezo.. hij doet mij wat voor.. hij komt niet tot zijn recht hier.. hij weegt 110 kg... en op onderdelen is die erg bruut... gymlifts komt nog wel ;)

we volgen nu Billstar schema dus we zijn ons lekker af aant beulen

echt... weeral een 7... heeft wel 43 cm armen en dat voor zijn leeftijd is toch wel super evenals zijn krachtstats..

Thnx Korn... persoonlijk vind ik het geen 9 waard omdat ik altijd maar meer wil :p ik vind mensen als fouad hsaini een 9 waard :p en zover ben ik nog lang niet... maar THNX

greets

max

Lol kornage, dit is bodybuilding, en belangrijke aspecten van bodybuilding zijn definitie, hardheid en vasculariteit. Geen van allen te bekennen hier, alleen de massa is aanwezig. Vet% is simpelweg te hoog, vandaar de 7..

Ik geef je 100% gelijk op bb gebied.. echter liggen op dit moment mijn doelen op strongman gericht... ik train dus niet voor definitie hoewel ik bodybuilder zeeeer zeker respecteer.... ik probeer met bodyfat wel zo laag mogelijk te houden en ben nog steeds heel rustig aan het kutten..

ik zit nu op 18% maar wil voor de zomer zeker nog 5 % zakken... maar dit gaat wel lukken :p 5 liter water + stackers + loopband is super :p

ik hoop het ook... maar ik zie zelf al goede verbetering... ik kom namelijk van 105 kg af... met zo'n 25% dus het gaat opzich wel goed... ik zal midden juli nog een foto maken ;)

@kornage moeten we hier nu iedereen tienen beginnen geven ofwat een 7 a 8 is best wel een mooi cijfer en zoals hij zelf zegt,dat hij mensen zoals fouad hsaini een 9 waard is.

Vetpercentage mag wel lager, zeker je trainingsmakker. En het wordt immers zomer ;)

@Soltari... zonder die massa vallen al die andere aspecten weg.. maar heb je al 9ens zien geven aan gasten met amper massa.. dus laat maar.

Dat is bullshit Kornage, mensen met 'amper massa' heb ik nooit een 9 gegeven.

Haha al deze mensen moesten enzo nu maar eens zien haha grappig als je de reactie s van 2 a 3 jaar terug leest !

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Maxiation
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.952
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 0 reviews