AndroidHealthClinic
R

77kg 1,77 m 23 jr

• Media owner raydencruz
  • Datum plaatsing
Ik probeer boven de 80kg te komen maar het lukt gewoon niet! Naast de sportschool hockey ik 5 keer in de week. Ik eet mij helemaal kapot en toch kom ik niet meer aan. Tips aub!!
Wil je 100 kg. wegen en goed blijven hockeyen? Je ziet er perfect uit, en blijkbaar vind je hockey leuk. Laten zo.

Ik eet gewoon van alles en nog wat. Vanmiddag heb ik geprobeerd om een eetschema te maken maar het is best lastig. Ik hockey op dinsdag, donderdag(dubbel training) vrijdag en zondag. Maandag, woensdag en vrijdag doe ik zoveel mogenlijk in de gym! Is het niet gewoon te weinig, 3 dagen?

Enrico, ik heb echt meerdere malen een poging gedaan om te stoppen of minderen maar het lukt gewoon niet. Het is veels te verslavend.

Lekker blijven hockeyen, zou ik zeggen! Ik tennis zelf vrij veel. Ben flink zwaarder geworden (20 kg in 1 jaar, helaas niet allemaal vet vrije massa). Geloof me, het komt het tennis niet ten goede. Dus ik ga maar eens de cut in.
3 keer BB is goed. Doe bijv. Stronglifts. Alhoewel... Kun je de volgende dag niet lopen...

De meeste mannen die op hockey zitten mochten wensen dat ze er zo uit zagen! Ik zou me niet al te druk maken.

En het enige recept om toch meer aan te komen in jou geval is (nog meer) eten..

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
raydencruz
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.587
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 0 reviews