Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Vito; dank je ! Ambities zijn elke x ik het podium opstap een duidelijke progressie te laten zien, ik aim op de long run niet nu snel snel wat wedstrijdjes doen en blijven hangen Dus word tijd off en zal tegen eind 2012 begin 2013 zijn dat ik terug op het podium stap, ik wil dat de mensen elke x verschieten van me
@Iron devoted; dank je man ! ben zelf achteraf verschoten hoor wanee rje de foto's bekijkt zie je pas echt het verschil.. Is echt puur bedoeld deze foto om mensen te motiveren dat als je echt iets wilt en een doel voor ogen hebt dit ook bereikbaar is
Dank je Ruud.. ben zelf verschoten wat je met hard werk en dedication kan bereiken, heb diep moeten gaan maar het hoort erbij Heb zelfs blijven dieeten door men verjaardag,.. heen dus haha heb er wel wat voor moeten opgeven
ja, zou ik ook graag weten.. die vraag van swagger..
wel echt respect man.. wat jij hebt moeten doorstaan
al vind ik je er zelfs bruut bij staan op de linker!!
M
Matijaz
@Swagger; dit was een wedstrijddieet dus is compleet anders dan dat je gewoon zou cutten.. heb eerst gewoon dieet begonnen en snel overgeschakeld naar eiwit/carb dagen van 1/1 naar 2/1 3/1,..
All credits go to Erko Jun.. Hij is de master
Zoals je sibil trainer from hell van nederland hebt is hij de trainer from hell van belgie, opgeleid door bill richardson en die gym meer hardcore dan dat vind je in belgie nietmeer