XXL Nutrition
R

Upper body

• Media owner Ronny88
  • Datum plaatsing
Ik ben nieuw hier en nog maar een beginner in de wereld van het echte bodybuilden. Ik heb deze foto geplaatst zodat ik hopelijk van jullie een aantal tips kan ontvangen.

Ik ben momenteel bezig met cutten, mijn doel is dat tegen juli mijn buikspieren nog wat beter zichtbaar zijn.

1.78m
72kg
ongeveer 14%
Ja is inderdaad niet zo goed gelukt. Ik zal morgen bij daglicht een nieuwe maken. Hopelijk lukt die beter. Ook het poseren moet ik nog even oefenen

Waarom cutten? Ik zou eerst wat massa gaan gainen, je kan altijd nog lager gaan in vet.. En je vet is toch al aardig laag in mijn mening

Ik zou graag willen dat mijn buikspieren beter zichtbaar worden, maar dat komt misschien meer door een droombeeld dat ik al heel lang heb.

Massa gainen, ja dat wil ik heel graag, maar lukt niet echt.
Eerst gebruikte ik geen supplementen (voor december vorig jaar).
Sindsdien gebruik ik eiwit en glycogeen supplementen, daarmee ben ik iets van 5 kg aangekomen, bijna alleen maar spiermassa.
Verder eet ik 10-12 boterhammen per dag, met pindakaas, ham, kip,..
Tussendoor ook nog fruit
En een flink bord avondeten.
Shakes, 1 eiwit op rustdagen, 3 eiwit en 2 glycogeen op trainingsdagen
Moet ik nog veel meer gaan eten wil ik vooruitgaan in de massa?
Ik heb hier dus helemaal geen ervaring mee. Voorheen ging ik gewoon voor mijn plezier fitnessen, niet echt serieus. Maar nu hou ik me meer met het resultaat bezig en wil ik ook duidelijk voortgang zien

Ohja, ik train 3 keer per week.
dag 1 rug-schouders
dag 2 borst-kuiten-onderarmen
dag 3 biceps-triceps-benen

Moet ik hier misschien iets aan veranderen? Vaker gaan is geen optie, het moet leuk blijven en te combineren vallen met mijn studie.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Ronny88
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.089
Aantal reacties
7
Beoordeling
0,00 0 reviews