MuscleMeat
DJR89

Transformatie

• Media owner DJR89
  • Datum plaatsing
In 4 maanden van 109->79kg op een ongezonde manier. Na iets langer dan een half jaar trainen op 88kg
Ik wist toen helemaal niets van gezonde voeding af. Ik viel af middels een crashdieet: sterke fatburner en elke dag 1/2 grapefruit en een blik tonijn. Op zaterdag vreten als een malle. Ongezond, I know.

Kreeg je wel een "catecholamines high" van die ondervoeding? Ik vond het vroeger ook heerlijk om periodes zo weinig te eten, ik had dan enorm veel energie en hoefde minder te slapen, maar uiteindelijk heeft het me het een en ander gekost.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik totaal geen honger en energietekort had. Ik was eigenlijk hyperactief door de fatburner (Hydroxycut Hardcore X). Maar goed, ik had toen een ander perspectief: ik voelde me prima en gemotiveerd omdat ik gewicht verloor (2 a 3 kg per week). Dat ik achteraf ook vrijwel geen spiermassa had is een ander verhaal. Destijds fixeerde me op de weegschaal en kon ik je het verschil tussen en eiwit en koolhydraten niet eens vertellen. I didn't know what the f*ck I was doing, but somehow it worked.

vind dat je nu sowieso al veel beter fysiek hebt vergeleken met vroeger, je bent al een stuk buffer dan ik en ik train al anderhalf jaar op kracht (en ik weet ook niet waar ik mee bezig ben, binnenkort maar ff voedingsschema samenstellen :p)

Thanks Kip! Nog ~2 maanden cutten en dan een lange tijd cleanbulken middels IF (+30/-10%).

Dave

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
DJR89
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.179
Aantal reacties
12
Beoordeling