MuscleMeat
Jwdoetookmee

Voorfoto contest 2013

Stats 86 kg, 1m80, vp ..? Waag eens een gok? Ik denk rond de 11.

Wil weer serieuzer worden, en dit leek me de ideale tijd om daarmee te beginnen. Ga dr een cutje in gooien, niet te extreem..!
Anderhalf jaar geleden woog ik een kleine 15 kg lichter, dus gaat/ging prima!
  • Like
Waarderingen: Ruggerluver
Ziet er goed uit! Traps lijken wel wat achter te lopen? Is ongeveer 9% dit. Benen lijken wat vochtig.

Thanks for replies!
Traps zijn niet huge, klopt, mag er wel wat meer aan werken. Maar ligt ook wel aan camerahoek hoor. Heb wel wat most muscular pics, daar komen ze stuk beter in uit

Je gaat cutten? Is perfect zo imo. Zeer nice!

Hoe kom je zo droog zonder te cutten?(aangezien je die nu pas wil beginnen ga ik ervan uit dat je al geen cut gedaan hebt)

3200 was aanloop naar de cut die ik nu doe op ~3000. Ik gainde heeeelll prima op 3500 trouwens, echt flink kilos gepakt laatste tijd. Heeft er wel mee te maken dat ik verder overdag niet veel onderneem behalve studie, en fiets verder ook niet zoveel en doe geen cardio. Zaterdags eet ik wel 4000-4500 ivm werk

Ahzo ik zei al in mezelf "genetisch wonder" als hij echt gaint op zo'n lage kcal inname, hey miss rare vraag, natty of niet?

Nice! Iemand gaf net een reactie op mijn foto dat mijn fysiek op dat van jou lijkt. Maar je bent echt een heel stuk verder dan ik haha. Props ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Jwdoetookmee
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.626
Aantal reacties
19
Beoordeling
5,00 6 reviews