Fitness Seller
G

IMAG0002

• Media owner gerriesmit
  • Datum plaatsing
Ff lichtere versie
Laat dan gewoon een foto van jezelf maken. Foto's in de spiegel vertekenen en je ziet er dan vaak beter uit dan in werkelijkheid het geval is!

Waar laat je die 120 kg dan??? oh en die 6 is omdat je 120 kg weegt en eruit ziet als iemand van 75 kg

Ik geloof dat je 120 kg kan zijn, zeker gezien je lengte. Armen kunnen iets meer hebben, maar borst ziet er goed uit. Mooie verhouding ook.

man, man wat een unbelievers, ik geloof wel dat je rond de 120 kilo zit, 2m01 is niet niets, zeker als je al een iets zwaardere frame hebt klinkt dat gewicht geloofwaardig, mooi dat je met die lengte er toch goed uitziet, veel mannen van 2m+ zien er echt erbarmelijk uit.

Evgeny Tchigishev de runner up tijdens het wereld kampionschap gewichtheffen in qatar 2005 klassa mannen 105+ kg.
Deze man draait wedstrijden met een lichaams gewicht tussen de 121 en 123 kg. En hij is een verdomd stuk groter dan jij bent.
Maar je hebt vast heel zware botten ofzo.

Kheb net een filmpje van die man gezien en ik moet zeggen dat ik niet heel erg impressed ben (qua lichaam dan).. Niettemin ziet die kerel er goed uit, maar kben daar niet ver van verwijderd vind ik..

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
gerriesmit
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.004
Aantal reacties
23
Beoordeling
0,00 0 reviews