Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jah waarom in de winter je kan nu toch nog het beste nog effe wat massa erbij winnen verder lijkt het wel vet op de schouders na heb je goede gelijke proporties massa ga zo door!!!!
Goede massa, zeker voor jouw lengte. Flinke armen ook. Schouders zijn goed vol maar zouden iets breder mogen in mijn ogen, dan wordt je echt een beest aangezien je ook nog eens 2 meter bent
Ik ga de laatste paar weken van mijn kuur cutten om zoveel mogelijk vocht kwijt te raken, zodat er kwaliteitspieren overblijft. Ik lever na een kuur meer gewonnen spiermassa in als ik nog te vochtig ben. Dus hoe harder en strakker ik uit mijn kuur komt des te meer spier ik overhoud.
Ik sta overgens in mijn badkamer, wc is verstopt.lol
Zijn je schouders nou zo smal of je triceps nou zo dik? Je zou idd een iets vierkantere look kunnen gebruiken. Beetje last van puffy nipples ook? Bovenkant borst misschien nog wat meer aandacht?
Ik geef je een 6 en zal uitleggen waarom.. Armen, borst en traps zijn goed te noemen.. Schouders vind ik een heeel stuk minder bij je en ik vind die persoonlijk erg belangrijk..