AndroidHealthClinic
R

Back- traps en lats

Probeer je armen iets hoger te doen en je schouderbladen niet tegen elkaar aan te drukken, zo valt er minder goed wat te zien.

ik doe deadliften! bedankt voor de tip peppie01 en big t hou jij je mond, in poseren kun je geen fouten maken, je ziet mijn traps en lats goed genoeg
laat jij je poses maar een zien dan

rambo even voor de duidelijkheid: Big T Is oprichter van dit forum en hij is 1 van de weinigen die veel over bodybuilding weet...
Dus volg zijn tip nou maar want deze pose slaat inderdaad nergens op... Licht geef een slecht/ vertekend beeld.

Bodybuilding gaat op poseren zonder een goed te kunnen poseren komt je fysiek nooit goed tot ze recht.

ik doe deadliften! bedankt voor de tip peppie01 en big t hou jij je mond, in poseren kun je geen fouten maken, je ziet mijn traps en lats goed genoeg
laat jij je poses maar een zien dan

GTFO, waarom denk je dat er poseerlessen bestaan dan?! Juist!

Eigenaar van het forum even vertellen dat hij z'n mond moet houden, you just went full r*tard.

super, goed geposeerd , keep it up ! Je lats zien er super uit ! Poseerles heb je sws niet nodig

Het joch weet blijkbaar alles al, hoeft hij hier ook niet meer lid te zijn :)

Op een of andere manier krijg ik bijna de neiging een dikke bratwurst ertussen te proppen..

Hahaha, wat een knuppel. Kijk zijn stats ook:

benchpress: 30kg 4x10
deadlift: 30kg 4x12
lat pull downs: 30-35kg 3x15
Dumbbells: 8 of 9 kg voor bicep curl
Voor Db flat benchpress of db incline fly 12,5-15 kg 3x15

ik ben 1,78 cm en weeg 75 kg en ik ben bijna 19 jaar oud

M
Je poseert Te Slecht daarom zie je er niks van...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RamboRockyGT
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.126
Aantal reacties
17
Beoordeling
2,00 4 reviews