Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Damn. Vind ook dat je borst een stuk beter uitkomt bij een lager vet%. Op je vorige foto's leek die achter te lopen, maar nu valt dat wel mee. Wordt nog steeds overpowered door die belachelijke triceps maar goed.
Hoe staan de rug en benen ervoor? Heb je ook krachtstats?
Bedankt iedereen. Stats zijn: 1.85cm lang, vet is hier ongeveer 8% en gewicht weet ik niet. Klopt mijn chest loopt inderdaad achter, daarom pak ik die ook 2x in de week. En mijn tricep is mijn sterkste punt en groeit ook veel harder dan mijn borst, daarom lijkt het ook wat uit verhouding. Ben tevens blij dat door de cut mijn chest er beter uit komt. Benen zijn ook niet zo geweldig, omdat ik die in mijn begin periode niet veel getraind heb en pak die ook 2x in de week. Rug is wel in verhouding met de rest van mijn lichaam. Ik ben nu ongeveer 5 jaar aan het trainen, waarvan ik het laatste jaar echt serieus ben gaan trainen en ook ben gaan diëten.
Ik weeg me nooit in de cut en meet alleen mijn vetpercentage op. Ik heb ook een foto in mijn album van een progressie van bulk naar cut. Toen ik begon, woog ik dacht ik 92 kilo met 16/17% vet.