AndroidHealthClinic
Ook wel benieuwd hoe je je cut hebt aangepakt en hoe laag in kcals etc je bent gegaan ;)

@Stunna haalde me voeding meest uit rijst kip en groentes 4 keer op de dag alles gekookt dus geen boter zout niks 320gr eiwit en zo min mogelijk kolydraten en vet heb ik 10 weke gedaan voelde me op laatst zo zwak zat ong 2300 kcal en elke dag cardio erbij gedaan

is dit helemaal water depleted enzovoort? probeer beetje in te schatten hoe ik eruit zou kunnen zien nadat ik zo droog ben(zit nu 97kg 186cm 9%)

Leuke veins enzo maar ik geloof nooit dat dit 4% is makker eerder 6%
Veins wil niet zeggen dat je op 4% staat maar mijn complimenten je staat er goed bij niks verkeerds denken ik ben gewoon rechtuit

@sexytrunks mijn boeit het eik nie hoeveel procent ik ben doe tog geen wedstrijde ma een prof bodybuilder heb mij gemeten die zij dat tege mij dus als hij het lieg dan lieg ik het ook

@Wimpie13 Je hebt helemaal gelijk maat, zolang je er maar goed uitziet en je erbij goed voeld is al wat telt. ookal stond je op 1% dan kan een andere op 1% nog droger zelfs ogen of minder droog, valt te zien hoeveel vetvrije massa en waar verdeeld over het lichaam

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Wimpie13
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.618
Aantal reacties
34
Beoordeling
4,67 3 reviews