koetje 27 nov 2005 voor degene die de foto plaatst veel respect wij geven punten op je plaatje en je hebt geen enkele post gemaakt . mooie aanwinst voor het forum
voor degene die de foto plaatst veel respect wij geven punten op je plaatje en je hebt geen enkele post gemaakt . mooie aanwinst voor het forum
A A Ano_1978_15 29 nov 2005 een 8,5 en een half.... Ziet er goed uit inderdaad ! meer volume en wat massiever is niet verkeerd, is al gezegd. Ik vind wel/ook dat je rug er veel massiever uitziet. een 9 a 9,5... succes verder !
een 8,5 en een half.... Ziet er goed uit inderdaad ! meer volume en wat massiever is niet verkeerd, is al gezegd. Ik vind wel/ook dat je rug er veel massiever uitziet. een 9 a 9,5... succes verder !
H hpeemen 14 dec 2005 Hallo Steve, Ik werk voor een marketing / reclame bureau. Voor opnames van een kort filmpje volgende week zijn we op zoek naar een bodybuilder in top conditie. Zou je geinteresseerd zijn
Hallo Steve, Ik werk voor een marketing / reclame bureau. Voor opnames van een kort filmpje volgende week zijn we op zoek naar een bodybuilder in top conditie. Zou je geinteresseerd zijn