XXL Nutrition
B

Naturel 1,5 jaar trainen

• Media owner BASSIE:D
  • Datum plaatsing
resultaat van anderhalf jaar 5 keer per week sportschool!
Wel een aantal ingrijpende veranderingen gehad in levensstijl. Van alles eten naar -> bewust eten(wel lekker) naar -> food prep.

Ben nu 2 maand bezig met cutten 8 kg verloren van 93 kg met 24% bf naar 85 met 17,8 %.

Ben nu aan het voorbereiden voor het korps mariniers. alleen dat hardlopen :(

@wovano @hoxyz Helaas is het toch echt naturel jongens. moet eraan toevoegen dat het enige een filter van instagram is... Jammer dat mensen je zo snel in twijfel nemen... Jullie 2 zouden eigenlijk wat voorzichtiger moeten zijn met jullie negatieve reacties (er zijn meer mensen die dit lezen), het enige wat jullie hier doen is het indirect promoten van juice. Officier worden bij het korps kan alleen als je een voorbeeld stelt voor de rest van de maatschappij. Spuiten is niet nodig, naar 6 jaar hard werk kun je er ripped uitzien. Ik respecteer mensen die spuiten maar er ook echt daadwerkelijk mee bezig zijn. Daarintegen heb ik een hekel aan luie mensen die even snel een kuurtje doen... En als ik het al zou doen had ik het er eerlijk bij vermeld. Ben trots op wat ik bereikt heb zo.

Mijn werk is plaatwerker in de metaal dat helpt ook wel mee elke dag tillen van ijzer

Je huidig vp is 18% zeg je?

Als je nog 5% zou kunnen droppen dan zal je veel meer detail zien en denk dat je dan best goede fysiek zal hebben.

Ik heb je voorlopig 3 sterren gegeven. Keep it up!

Ps: je moet je kousen niet zo hoog trekken man :p

Top kerel ga zo door! Geen hangende schouders meer dus je zelfvertrouwen zal ook een stuk omhoog gegaan zijn sinds je traint. Wat trainen wel niet kan doen met een mens.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
BASSIE:D
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.322
Aantal reacties
25
Beoordeling
4,00 3 reviews