Fitness Seller
Corleoné

Rug

• Media owner Corleoné
  • Datum plaatsing
Het is een beetje scheef genomen, maar de symmetrie is wel goed volgens mij. Ik train sinds januari 2005, heb geen voedingsschema, maar drink wel elke dag een wheyshake na m'n training. P.S. Dat van die 44 pillen per dag is al lang voorbij hoor, ik neem enkel nog een multivitamine 's morgens (als ik het niet vergeet).
Mijn benen ben ik ook beginnen trainen. Ik train ze nu 1 keer om de 2 weken, omdat ik een endomorf ben (heb nog 90 kilo gewogen), mijn benen niet zo lang zijn en ze toch al redelijk dik zijn (natuurlijk geen vet :))

Veel lui vinden hun benen 'te gespierd' terwijl ze niet eens 100+ full-squatten. Dit betekend dus ook dat je niet squat? Da's een waar gemis voor je training en niet alleen voor de groei van je benen.

Pose is idd een beetje scheef, maar bouw is symeterisch.
Wat ik nu van je bovenbeen zie op de foto is in verhouding met je bovenlichaam.
Maar als je straks zwaarder wordt en je traint je benen niet (genoeg) zul je zien dat ze toch achter gaan lopen.
Had ik zelf ook, ik heb bovenbenen van 67cm en ik dacht dat is flink.
Maar nu is mijn bovenlichaam dermate gegroeid dat de benen er een beetje dunnetjes onder beginnen te ogen.
Dus ondanks alles (ook dat ik oversized jeans moet kopen) moet ik mijn beentjes harder gaan aanpakken om ze weer in verhouding te brengen en streef ik naar een squat van 2xBW=210kg.
Dus ik adviseer jou ook om niet een bepaald deel te verwaarlozen, met je bovenlichaam zit je al goed op weg.

je kan pillen vreten wat je wil. maar je boekt geen resultaat !!
dus laat die pillen maar liggen en begin s met trainen zou ik zeggen

Klusmier, kijk eens in de spiegel wil je. Vetpercentage 30+ vind ik nu niet echt zwaar trainen, maar eerder zwaar vreten.

dat is een oude foto vriend, momenteel zit ik aan de 17~18 %!

en ik denk dat ik gerust over ZWAAR trainen mag praten ( kijk anders maar naar mijn trainingslog)
;) suc6

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Corleoné
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
22.086
Aantal reacties
26
Beoordeling