Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Damn jij kan echt groot worden! Jij hebt gewoon veel geluk gehad met je aanleg om groot te worden.
Alleen heb je het nadeel dat je zo groot bent. Zo lijkt je arm minder groot op de foto.
Hoeveel centimeters kun je om dat armpje leggen?
Een negen omdat je nog veel groter kunt worden.
Nog een tipje:
Probeer je onderarmen en schouders een beetje bij te trainen. Die lopen nog wel ietsjes achter op je biceps/triceps.
beste vrind. Zet die computer uit, ga achter dat bureau vandaan, en ga buiten basketballen/sjoelen/zakspringen etc. Bodybuilden is niet een sport die je al op je 13de zou moeten beoefenen niet in de laatste plaats omdat je testosteronwaardes bijzonder laag zijn, en het resultaat er toch niet naar zal zijn. Kom op je 16de terug, lees je in, en post dan een fatsoenlijke pic.
whahah..lol. beste vriend je zegt wel dat het resultaat er tog niet zal zijn?? ik heb een foto gemaakt voor dat ik begon.. en toen ik 8 dagen bezig was nou het resultaat was heel erg hoog ( goed weet ik vul wat voor word je dn mot segge ).
sorry dude, maar puur alleen voor de looks zou ik je een onvoldoende geven.. als ik dan toch niet rekening mag houden met je progressie en omstandigheden
Laat die jongen lekker zijn gang gaan.
Ik weet zeker dat er veel mensen hier zijn die er spijt van hebben dat ze niet eerder zijn begonnen.
Including me
Deze website maakt gebruik van cookies die het het mogelijk maken om gepersonaliseerde inhoud te tonen gericht op jouw wensen.
Door deze website verder te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies.