MuscleMeat
dnny4- arm
dnny4

dnny4- arm

Ik ben 13jaar, 1.88 en weeg 70 kg.
Dit heb k bereikt met 4kg ( armspier oefeningen:P )traine in 8dagen. eerste 4 dagen 4x25. laatste 4 dagen 8x25.;)
Damn jij kan echt groot worden! Jij hebt gewoon veel geluk gehad met je aanleg om groot te worden.

Alleen heb je het nadeel dat je zo groot bent. Zo lijkt je arm minder groot op de foto.
Hoeveel centimeters kun je om dat armpje leggen?

Een negen omdat je nog veel groter kunt worden.
Nog een tipje:
Probeer je onderarmen en schouders een beetje bij te trainen. Die lopen nog wel ietsjes achter op je biceps/triceps.
 
beste vrind. Zet die computer uit, ga achter dat bureau vandaan, en ga buiten basketballen/sjoelen/zakspringen etc. Bodybuilden is niet een sport die je al op je 13de zou moeten beoefenen niet in de laatste plaats omdat je testosteronwaardes bijzonder laag zijn, en het resultaat er toch niet naar zal zijn. Kom op je 16de terug, lees je in, en post dan een fatsoenlijke pic.
 
whahah..lol. beste vriend je zegt wel dat het resultaat er tog niet zal zijn?? ik heb een foto gemaakt voor dat ik begon.. en toen ik 8 dagen bezig was nou het resultaat was heel erg hoog ( goed weet ik vul wat voor word je dn mot segge ).
 
een 6..

omdat je er zo vroeg bij bent.. of het verstandig is: ik weet het niet. als je dan toch besluit nu al te beginnen: veel vreten.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dnny4
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.797
Aantal reacties
36
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
205018.jpg
Bestandsgrootte
27,4 KB
Dimensies
518px x 444px

Deel deze media

Back
Naar boven