Fitness Seller
B

foto van 06-06-2010

• Media owner baasb
  • Datum plaatsing
Even snel een fototje geschoten. Afgelopen 8 maanden goed getraind en gegeten, echter een paar periodes wat minder door omstandigheden en dus niet veel opgeschoten. Vind zelf dat alles wat ronder en mooier gespierd is geworden, maar het mag zeker groter!

stats:
90kg @ 1,95 (laatst gemeten, dacht altijd 1,97 maar het is 1,95). BF geen idee, laag iig. armen 40cm koud (foto is koud)
Thanks mannen.

@ Norifumi: Nee nooit gekuurd, train nu bijna 2 jaar serieus, heb er wel net een kuur van 6 maanden roaccutane opzitten (wat het groeien wel tegenhield voor mijn gevoel, maargoed, resultaat van die kuur was super). Aankomende maanden richt ik mij voornamelijk op onderhoud en vanaf september wil ik flink gaan bulken. Zit nu op 5000kcal per dag maar ik blijf droog, dus ik denk dat ik me maar op 5500kcal ga richten vanaf september.

Kuren wil ik niet aan beginnen, maar ik ga me er wel een klein beetje in verdiepen zo langzamerhand.

Je lijkt op een kerel bij mij in de sportschool (Ede). Ook een soortgelijk fysiek. Gaat goed! :)

Lijkt idd, ik sta met mijn elleboog een beetje naar de spiegel toe gericht (dus onderarm dichterbij camera:))

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
baasb
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
1.450
Aantal reacties
6
Beoordeling
0,00 0 reviews