MuscleMeat
MarcJ

Foto

• Media owner MarcJ
  • Datum plaatsing
Zit nu in mijn cutfase, weeg hier momenteel 91 KG ( heb in 5 weken 4 kg verloren, veel vocht en vet, amper tot geen spier)

train nu iets mer dan anderhalf jaar. veel aangeklooid in het begin ( 2700 kcal per dag bulken ) tot veel te zwaar trainen in mijn laatste periode ( 40 + setjes benen in een week, verdeeld over 2 dagen) gezien ik nu in mijn cut allemaal pr's aan het zetten ben sinds ik rustiger train

kom van 73 kilo af met en vetpercentage wat ongeveer 4-5 kilo lichter is DENK ik, dat betekent ruw geschat 13 kilo spieren in 2 jaar wat ik eigenlijk pretty pathetic vind maarja

nu eerst maar eens gaan cutten, heb nooit sixpack of dergelijke gehad, moet eraan geloven

21 jaar, 1.86 m

BP: Geen idee, max is 34 kg dubell 5x
Deadlift: 1rm 150 ( zkers een 160 aan te komen)
SQ: 115 6x

arm: 35,2 cm ( mijn alleraller zwakste punt, dacht ze wel mee te kunnen trainen met rug :S)
borst 110
bovenbeen= 62
kuiten= 43,5

graag commentaar, ga nu eerst cutten tot 10 % en vanaf daar alleen nog maar rustig en clean bulken
je armen lijken eerder 39 a 40 cm. span je ze wel aan? als je ze opmeet.
verder gaat het goed kerel!

hee, nee nee, dat doet de belichting jongens, geloof me, mijn armen meten echt maar iets over 35 aangespannen, zoals ik zei, dacht biceps wel mee te kunnen treken door rug te trainen en triceps mee te kunnen trekken door borst te trainen

toen ik ze eindelijk begn te trainen had ik ik zo 1,4 cm erbij ( denk in 1-2 maanden) maarja, zit nu in de cut, dus dat wordt nog even wachten

@ Antenna

ja, zal zker doen, tandje hoger en een heel stuk volume minder :P

Gaat goed. Alleen als je armen 35 cm zijn, zou ik wat meer aandacht geven aan je triceps zo te zien

@ Maiskorrel; ja, das waar, die liggen compleet achter samen met de biceps, denk ook dat ik daarom zo zwak ben op bench

@ stifler; ben ik helemaal van plan kerel

ook vandaag weer pr squat gezet: 130 x2 had denk ik ook nog wel een 140 ingezeten maar wikl het wat rustiger aan doen gezien ik in de cut zit

een aparte arm dag inlassen om het een beetje recht te trekken.

verder ik zie er niks van hoor, mare kan idd vertekend zijn.

Hoe deadliftten jullie zo zwaar?? Met haken of iets anders of puur in je handjes houden?? WAnt ik kom nu niet zwaarder dan 110 kg, doordat m'n onderarmen dat na 3 HH begeven..

@ Skatermarvin

die 150 is een 1rm dus maar 1 herhaling,duurt wel een tijdje hoor, gewoon onderarmen mee trainen zodat ook die sterker worden en tevens grip mee trainen

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
MarcJ
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.174
Aantal reacties
19
Beoordeling
0,00 0 reviews