Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt. Heb helaas 4 weken geleden een pijnscheut gehad in mijn linkerpec tijdens het benchen, waar ik nog steeds in geringe mate last van heb. Dus mijn chest bijtrekken wordt hem voorlopig niet..
indrukwekkende bench. Vind je fysiek wel zwaar tegenvallen als je naar je stats kijkt. Meer isolatie, hogere volume, andere voeding en je fysiek zal beter tot uiting komen als je over zoveel kracht beschikt.
Zwaar tegenvallen vind ik enigszins overdreven. Ik ben een competitieve powerlifter, dus kracht is mijn hoofddoel. Daarnaast wil ik er uiteraard goed bijlopen, dit doe ik voornamelijk door mijn vetpercentage niet te hoog op te laten lopen. Ik ben 1.72 en nu 96kg aan +-12%, niet onaardig lijkt me. Ik ben sinds kort begonnen met wat cleaner eten en het toevoegen van extra assistance oefeningen, dus over een x aantal weken upload ik wel weer nieuwe pics.
Vet% was gewoon een globale schatting. Ben weleens geclipt op 13% terwijl ik er nu voor mijn gevoel een stuk droger bij sta. Foto is ook redelijk overbelicht... zal me wel een keer laten clippen, wil sowieso nog wat dalen in mijn vetpercentage.