Fitness Seller
R

Het begin (achterkant)

• Media owner RiFuXe
  • Datum plaatsing
Dit is hoe ik nu ben, alvorens ik aan het serieuse werk ga beginnen.

Heb wel al paar maandjes verkennen gedaan, toestellen leren kennen, oefeningen met halters, voedingschema opgesteld, trainingschema, en ben ook al paar weekjes lichtjes begonnen (opwarming zeg maar).

leeftijd : 17j
arm meet 35cm
gewicht is 82kg
grote is 1m 87

mijn doel is armen met een omtrek van 44 cm te behalen, met daarbij goede verhoudingen met de borst en schouder spieren.
En een gewicht van 87 a 93 kg te bekomen.

Ben nu ook al van vandaag begonnen met veel massa bij te gaan kweken, tis dat wat nodig is volgens mij.
armen van 44 met een gewicht rond de 90 is krap. dan ben je nl superdroog, lijkt me niet echt gezond. wel voor de cut natuurlijk, niet voor normaal. veel werk aan de winkel, succes!

Je hebt het niet over je benen? Die ga je hopelijk net zo hard trainen als de rest van je lijf?

R
Hmm bedankt voor de reacties al ;)

en goed, metalman, dat had ik niet gedacht, dan zal ik beetje mikken op een hoger gewicht :)

en idd veel werk aan de winkel natuurlijk,
zal zien hoe het vordert.

na deze sessie van 2 maanden, ga ik weer een paar fotos posten, zo telkens na een sessie :)

R
jazeker, TheNose, das immers het belangrijkste eigenlijk he :)
En ga ze immers harder trainen, elke dag een uur goed fietsen voor die benen, en dan wekelijks nog apart de benen trainen in fitnesscentrum. en de kuiten ook natuurlijk.

en om de 2 weken zwemmen (ook heel goed voor de benen) :)

Goed dat je je benen gaat trainen. Maar wel gaan squatten he! Dat is het beste voor je benen.

Verder prima basis, om mee te beginnen.

Zorgen het fietsen en zwemmen niet voor een zeer hoge calorieverbranding (waardoor spiergroei dus geremd wordt)?

R
op zich wel, RoniMoon1989. maar het traint de benen goed, niet heel je spiergroei zal geremd worden voor even te sporten he :D

tis maar hoe je het bekijkt, ik vind dat de benen toch steeds perfect sterk genoeg meoten zijn, en daar mag een beetje voor opgeofferd worden.

kan ze eig ook gwn alleen in de fitnesszaal trainen, mja aangezien ik toch naar de fitnesszaal moet fietsen, gebruik ik dat fietsen al als training :p

M
goed ;)

alleen moet je bij je volgende foto's dat je post van je rug je armen 90° houden

oogt ook mooier en beter ;)

greets

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
RiFuXe
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.251
Aantal reacties
15