MuscleMeat
marcohendriks

iets strakker 88 kg 11.5 % bf door blessure

Ietsje strakker door ligt te trainen veel reps en een lichtelijk aangepast dieet Ik was massa aan het trainen en toen is met squatten + buikspieroefeningen mijn lies,en buikspier gescheurd vandaar dat mijn benen nu niets zijn! 3weken stil gelgen ik vind dat het wel een stukje strakker is geworden.
18 jaar
88 kg
11.5 bf
nette massa!
maar dit is echt geen 11,5%, als ik dit met mezelf vergelijk

dankjewel dit is wel 11.5 gister gemeten met huidplooimeter de eigenaar van sportschool is zelf bodybuilder geweest neem aan dat die het wel goed doet want heeft zelf ook aan wedstrijden mee gedaan en coacht ook mensen naar wedstrijden toe mijn blessure is idd kut met alles bankdrukken normaal 100/110 kg nu 70/80 dan krijg ik al erg druk op mijn lies/buik ( lies-buik ) is een aanhechting. maargoed het is niet anders

Bovenlichaam is netjes. Benen minder, maarja blessure dus. Is klote als je je benen niet kan trainen, weet ik uit ervaring.

Heel nette massa. Met die blessure is misschien de tijd gekomen om wat te gaan cutten, aangezien je toch niet heel zwaar kunt trainen?

"Ietsje strakker door ligt te trainen veel reps " ???

Kijk uit dat je daardoor geen VVM verliest jongen , veel reps met een relatief laag gewicht is leuk voor je spier-conditie ( uithoudings vermogen ) maar het gaat vaak ten koste van je kracht dus ook van je spiermassa !
Als je strakker wilt ( cutten ) ; gewoon idd een dieet en cardio ,.. Maar wel op kracht blijven trainen !!!!

Verder ondanks je blessure een net fysiek ; keep it up !

ik vind dat je er goed uit ziet voor 18 jaar!

je bent in ieder geval niet zo`n lelijke magere ecto waarvan ik het lichaam al had toen ik 12 was ;)

omdat je 18 bent een negen....

hey hendriks, omdat het een sportschool eigenaar is betekend dat niet meteen dat hij ook goed kan meten, verder wel netjes maar nooit 11.5% BF.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
marcohendriks
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.901
Aantal reacties
28
Beoordeling
0,00 0 reviews