Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi, ik wil heel graag buikspieren. Ik doe elke dag ochtend en savond buikspieroefeningen voor het ontbijt. Ik heb een eetstoornis gehad nu ik weer een beetje op gewicht ben wil ik weer gaan sporten en spieren kweken. Alleen ben ik bang dat de weegschaal weer wat anders gaat laten zien. Maar krijg ik wel een slanker buik want dat wil ik heel graag. Want na het eten zet me buik op en als je buikspieren hebt houden die je buik binnen toch of niet. Zou je mij willen helpen?
Tansu, neem je tijd en ga zo veel mogelijk lezen.
Het forum staat hier vol. Lees alle stickies over voeding en training.
Als je dan nog vragen heb, gebruik de zoek functie op het forum.
Als je daarna nog steeds met vragen zit, maar een nieuw topic aan op het forum.
@tansu ,Er zijn meerdere manieren om je buikspieren te laten zien, het verschilt erg per persoon, de een kan ze heel goed aanspannen etc.Voor de rest sluit ik me helemaal aan bij hatchet en moet ik wel toevoegen dat zodra je veel over voeding weet en zelf tot een conclusie ben gekomen over (80%) van het voedsel in de Supermarkt, dan weet je veel beter wat je beter wel/niet kan eten als je een mooi strak buikje wil.
@roberto, je bovenlichaam lijkt in ieder geval lang (tov) het mijne. Check mijn foto's maar, dan snap je miss wat ik bedoel. (het kan ook aan je pose liggen geen idee ik ben zelf 1,78-1,80 zeg maar. en weeg at 79kg