Fitness Seller
Johanheeze1
Foto Contests

Johanheeze1

Ik ben Johan Schonenburg, 19 jaar oud en ben begonnen in maart 2004 met een klasgenoot van de middelbare school. Hij had echt de uber meso bouw volgens mij! Maar is helaas voor hem gestopt hij kan het bier, een de gezelligheid die daarbij hoort (het stappen) niet missen nogmaals helaas..
Ik trainde toen met hem toen was ik 16 hebben we een tijdje gedaan, maar steeds vaker kon hij niet en op een gegeven moment is hij gestopt. Ik ben doorgegaan, toen trainde ik met me neef(je) van 19 even later maar ook hij kwam zo nu en dan maar eens en kon nooit echt goed op tijd komen. Goed toen ben ik dus maar weer alleen gaan trainen en toen vroeg een big mofo uit mijn gym of we niet samen konden trainen. Ik vond het best ik vond het wel een eer om met een gast met naar schattig 48-50 cm armen te hebben te trainen. Was wel een goede vent, maar ik heb dat zelf verprutst denk ik want ik had opeens een ander schema en vroeg of hij daarmee mee wilde doen. Dat vond hij waarschijnlijk niet zo'n goed plan en hij is even later ook weer in zijn eerste gym gaan trainen. Was wel leuk want hij was flink sterk en we konden elkaar goed helpen. Nu train ik weer alleen en intussen heb ik weer 2 jongens de sportschool binnen gesleept. Alleen trainen vind ik eigenlijk het fijnste, doen wat je wilt, wanneer je wilt, hoe laat je wilt enz. En als je een spotter nodig hebt kun je altijd even iemand roepen, geldt andersom natuurlijk ook!

Verder zie je aan de foto de datums eronder. In het begin rookte ik nog zoals je kunt zien, nu heb ik er een gruwelijke hekel aan. En zoals je kunt zien ben ik pas na oktober 2005 echt gaan eten, want ik was voorheen altijd zo droog. Ik ga pas voor komende zomer cutten en hoop het jaar daarop op het podium te kunnen staan. Ik ben momenteel bezig met een roaccutane kuur (tegen acne) nog 3 maanden te gaan dan heb ik er zo'n 9 maanden opzitten. Helaas kon ik daardoor niet die mooie bruine kleur behouden en mag ik nu geen creatine pakken tijdens die kuur, over de gains tijdens die kuur zeg ik niets. Ik merk als ik ermee klaar ben en weer creatine pak wel of ik beter groei ofniet. Mijn vetpercentage is wel wat opgelopen maar, ik doe nu 3x per week wat lopen ook puur voor de beweging en conditie want buiten de sportschool beweeg ik weinig. Dat kan komen omdat ik een tijd 300gram (ongekookt gewogen) pasta at 1,5 voor ik naar bed ging hehe!! Borst is de laatste maand wat gekrompen zie ik op foto's van een tijdje terug en merkte het ook, maar dat komt wel weer goed. De weegschaal geeft bijna 100 aan bij een lengte van 1.87m, vetprecentage zie je wel op de foto. Nou dat was het wel, heel verhaal!, maar nu weten jullie tenminste wat meer over mij, ik ben van plan er nog een hoop kg's bij te plakken iniedergeval! Ik wil ook even DBB bedanken want zonder jullie was ik maar wat aan blijven kloten ben ik bang :) top!
Goeie progressie, ziet er goed uit. Je borst loopt aardig voor op de rest. Verder prima in orde. een 7!
 
Beetje bij beetje gaat het de goede kant op.
Je hebt een mooie schouder wijdte en met wat meer vlees kun je daarmee kollossaal voor de dag komen.
Op je laatste foto oog je wat gladjes, iets ripter staat bij jouw huidige fysiek beter.
Succes ermee!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2006
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.380
Aantal reacties
18
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Johanheeze1.jpg
Bestandsgrootte
46,5 KB
Dimensies
767px x 431px

Deel deze media

Back
Naar boven