Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vet zit bij 3 puntsmeting buik,borst en bovenbeen op de 11% afgelopen week gemeten.
vet zit bij vierpuntsmeting biceps, triceps, zei en rug op de 15% ongeveer deze zal alleen inmiddels wel lager zijn want deze meting is alweer een paar weken geleden en heb mn voeding afgelopen weken alweer flink afgebouwd en oog daardoor al een stuk droger weer.
Maar ben eigenlijk bijna altijd aan het bulken of clean bulken nog nooit een echte cut gedaan vind massa bouwen belangrijker tot de 120 kg mischien en dan is echt gaan cutten tot onder de 10%
Mijn onderrug zit nog een hoop vast vet wat moeilijk weg gaat deze train ik wel door elke week te deathliften dit vind ik ook genoeg heb altijd flinke spierpijn hiervan en werk als zelfstandige timmerman in de bouw is af en toe best klote als je dan last van je onderrug hebt maar ja het zij zo wil wel altijd tot het uiterste gaan met trainen.