KEUN 13 apr 2011 Korte biceps, maar een hele mooie piek! - rear delts kunnen beter. Volgende x wel een foto met een betere licht inval en wat verder af.
Korte biceps, maar een hele mooie piek! - rear delts kunnen beter. Volgende x wel een foto met een betere licht inval en wat verder af.
SuperVeloce 14 apr 2011 heb ook korte biceps.. maar daar door heb je wel een betere piek volgens mij en arm gestrekt heb je gewoon lange biceps
heb ook korte biceps.. maar daar door heb je wel een betere piek volgens mij en arm gestrekt heb je gewoon lange biceps
critmonster 15 apr 2011 je hebt veel massa, maar als ik eerlijk mag zijn vind ik die biceps echt enorm lelijk. Niet om de eikel uit te hangen ofzo..
je hebt veel massa, maar als ik eerlijk mag zijn vind ik die biceps echt enorm lelijk. Niet om de eikel uit te hangen ofzo..
Filipino 18 apr 2011 biceps lijken hierop idd achteruit te lopen / lelijk .. bij een andere pose is dit anders en komen ze beter naar voren
biceps lijken hierop idd achteruit te lopen / lelijk .. bij een andere pose is dit anders en komen ze beter naar voren