MuscleMeat
Dennis69

kuitje

• Media owner Dennis69
  • Datum plaatsing
mijn calve op het moment (tijdens bulk) ben benieuwd wat er over blijft na de cut :)
Je kuit ziet er goed uit, maar ik vond de foto nogal onsmakelijk dude. Wel origineel, dat moet ik je meegeven :P

Hahaha, mooie foto. Vooral de lokatie is erg fotogeniek!

Kuit is ook redelijk moeilijk te beoordelen vanaf deze hoek, maar ziet er niet slecht uit in ieder geval.

ik ben buikpijn van het lachen hehehe omg hoe kom je op het idee op de plee een foto te maken hi

HAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAA, wel goeie foto om aandacht te trekken, ik dacht ECHT dat het je lul was... Verder vind ik het nou niet bepaald een goeie shot van je kuit. Dus ik hou het op een 7, totdat je met een goed shot komt!

haha inderdaad toen ik de foto in het klein zag dacht ik ook dat het een lul was
een wel heel kleine lul maar goed

Een foto van bovenaf geeft vaak een erg vertekend beeld. Vind dat er weinig defenitie in zit voor zover ik kan zien!

Wat is de omtrek?

mja vind het lastig om anders een mooie foto te maken van mijn kuit, maar zal het straks ff opmeten. En ik heb de foto onbewust gemaakt :D wist ik veel dat die plee er bij op kwam :P

volgens mij had je de foto beter van de zijkant kunnen maken...

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Dennis69
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.512
Aantal reacties
32
Beoordeling
0,00 0 reviews