MuscleMeat
L

Lexxie

• Media owner lex156
  • Datum plaatsing
goed wat massa jongen... ga zo door en dan eens cutten om te kijken hoe het er dan uitziet eej

wou ik ook al zeggen! ziet er verder goed uit..... alleen lijk je wel wat vocht vast te houden.....

ik vind er ook ni veel aan ... jaartje of 2 goe trainen en post dan is een foto .

nog iets mee massa en je hemd zit helemaal strak, ik vind hem er eerlijk gezegd wat harder uit zien en niet zo veel massa hebben. dus ik denk helemaal niet aan een kuurtje. geef ons het verlossende antwoord

jep doe dat eens

ga lekker door jongen, blijf massa pakken, ziet erniet verkeerd uit, maar volgende keer wel ff een beter beoordeelbaar pose:P

begin is er ga lekker door zo , en commentaar hebben ze altijd en meestal van mensen die zelf geen fotootje plaatsen

Snap ook niet helemaal de reacties van ga eerst maar 2 jaar goed trainen enzo. Ziet er netjes uit, maar wel een beetje vochtig inderdaad.

Ey, ik wist niet dat ik door de keuring zou gaan!! Had gewoon een plaatje bij m'n profiel geplaatst..

Maarja...bedankt dat jullie allemaal de moeite nemen haha. En al die fuckers met commentaar en dan zelf geen fotootje--> kiss my hairy ass!!

nog even wat reply’s:
-ben niet verbrand, maar wel altijd rood als ik aan het knallen ben
-edit-

Verder mooi de kans om iedereen de sportieve groeten te doen!!

De massa en tot laterz, Lex

Hey Lex, dit soort vragen zijn niet toegestaan. Verder vind ik het wel jammer dat je hiervoor een kuurtje hebt gedaan. Des al niet te min, een goed fysiek heb je al staan.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
lex156
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
4.283
Aantal reacties
22
Beoordeling
0,00 0 reviews