XXL Nutrition
marijnmarkusse
Foto Contests

marijnmarkusse

Stats:
20 jaar - 185 cm - 83 kg - 6% bf

Verhaal:
Na 4 jaar fitnessen toch maar is besloten mee te doen met de contest. Laatste 2 jaar ben ik echt 100% bezig met fitness en kon niet wachten om mezelf in de best mogelijke conditie te krijgen, en dit was natuurlijk een uitstekende mogelijkheid. Ik ben echt begonnen als mega ecto van 62 kg (zie foto's in verschillende topics). Ik heb altijd al fanatiek getraind maar zoals iedereen met 0,0 kennis begonnen. Elke keer werkte ik me in het zweet zonder plan erachter. Ik had nooit het geloof dat ik in geen 10 jaar ook maar 80 kg ging wegen en weliswaar "groot" zou worden. Als ik nu naar mijzelf kijk heb ik al mijn verwachtingen al overtroffen en ben nu op weg het absolute maximale (naturel) uit mijzelf te halen! dit is ook juist wat mijn motivatie is. Ergens keihard voor werken dag in dag uit om uiteindelijk in een steeds betere conditie te komen. Ik ben bereid om me nu weer een jaar lang volle bak in te zetten, ook al win ik maar 2 kg spiermassa, ik heb dan het gevoel dat ik het dan echt heb verdiend.

Mijn doel voor deze wedstrijd was om zo droog en hard mogelijk op de foto's te komen. Ik wilde echt weten hoe ver ik kon gaan. Als ik kijk naar de andere deelnemers kan ik daar weinig tegenin brengen gezien de massa en de proporties. Ik heb sowieso niet een bodybuilders uitstraling, daarom wilde ik komen met een laag vetpercentage en een fitte, atletische look. Een toch soort andere "categorie" als de andere deelnemers. Ik heb me ook nooit echt verdiept in een echte wedstrijdvoorbereiding en dit was natuurlijk ook weer een hele ervaring. Ik heb heel veel geleerd, geprobeerd en ondervonden en weet nu goed wat ik volgende keer juist wel en niet moet gaan doen. Zo had ik bijvoorbeeld beter een paar keer naar de zonnebank kunnen gaan, en me poses toch beter meer kunnen oefenen. Vooral dat laatste was echt ruk.

Ik hoop vooral dat de tijd + energie die ik de laatste jaren in de fitness, en in deze contest heb gestopt op de foto's is af te lezen. Zelf ben ik er erg tevreden over. Ik had me er niet meer voor kunnen inzetten in ieder geval.

Verder heb ik heel veel geleerd van de andere deelnemers en leden. Deze wil ik daarom erg bedanken voor het delen van hun ervaring en kennis!! Ik hoop dat ik ook andere geholpen mag hebben en wens de rest enorm veel succes met de contest!

Ook bedank ik Eric Barim voor de foto's!
echt epic droog als je wat meer massa had gehad had je een hogere waardering van me gehad maar respect voor je low bf
 
Naar mijn idee een onderschatte deelnemers. Erg droog en dat is behoorlijk lastig. Goed in verhouding ook. Succes met de contest baas!
 
Idd echt contest ready, benen zien er in verhouding ook super uit op zo'n laag BF
Ook complimenten aan de fotograaf die deze foto's gemaakt heeft.
 
Ik vind je inderdaad ook underrated gozer! Je mist nog wel wat massa hier en daar..maar staat er zwaar shredded bij!

Benen zijn ook mooi qua massa. Helaas niet zo droog als je UB. Heb je daarvoor nog gespeeld met zoutinname/vocht? En hoelang voor je shoor heb je nog benen getraind?
 
Well done, Marijn! 't Mag van mij wat minder droog, maar je onderbouwing waarom je daar voor gekozen hebt is prima. En top/chapeau dat je aan deze contest meedoet!
 

Media informatie

Categorie
Contest 2013
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.382
Aantal reacties
7
Beoordeling
3,77 ster(ren) 73 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
marijnmarkusse.jpg
Bestandsgrootte
68,6 KB
Dimensies
960px x 960px

Deel deze media

Back
Naar boven