XXL Nutrition
J

mijn neef in 6 weken tijd

• Media owner JuiceR
  • Datum plaatsing
hier een foto van mijn neef na 6 weken kuren
6 weken lijkt me stug eerder 6 maanden maargoed evenwel een mooie prestatie
Zeer nette fysiek..

ah nee? Probeer het dan maar eens nerd

mooie prestatie bro, kuren of niet

Eens met pro, Jupinero weet niet waar ie over praat.

Btw, dit is een clooniets ofzo volgens ericR dus tijd voor een 1nen regen!

@18fitie

Nee natuurlijk is ge gemakkelijkER, maar gemakkelijk is het zeker niet. Je mag spuiten zoveel je wilt als je je niet inspant qua voeding en training ga je ook geen resultaten zien.

Mensen die denken dat ze met één keer te spuiten 10 kg bijkomen zijn mensen die in een grot wonen ofzo...

@ Bro : Ik heb nooit gezegd dat je spuitje zet en dat het klaar is. Maar het is wel gemakkelijk als je aan de juice zit. Er zijn hier veel mensen op forum die zichzelf 100% inspanne in trainen, voeding die al een klein aantal jaren bezig zijn die er zo niet uitzien gewoonweg omdat ze naturel trainen. Ik zou het kunnen aannemen dat je juiced omdat je gewoonweg niet groter kunt worden, maar dat zijn de eerste jaren zoizo niet. Hij begint al direct aan de juice zonder nog maar basis op te bouwen. Wie is hier nu dom?

Door dit soort dingen komt de sport nooit van het negatieve imago af. Ben benieuwd hoe die persoon 1/2 maanden na de pct is.

Toch een goed resultaat... Kan aan de 'ongetraind' pic niet afleiden dat hij voor de kuur niet getraind zou hebben..

S
Wat een disciplinebeest!!! 6 weken getraind. Nou, er zijn er maar weinig die dat volhouden hoor !!!
Wordt trouwens een beetje ziek van die jankende gebruikers die altijd lopen te zeiken dat het bijna nog moeilijker is groot te worden als je gebruikt en hoe zwaar ze het wel niet hebben. Kortom, als je wilt gebruiken doet dat dan lekker maar loop niet zo te huilebalken.

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
JuiceR
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
5.851
Aantal reacties
50
Beoordeling
0,00 0 reviews