1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie
AronW

MM

MM
AronW, 6 mrt 2009
    • AronW
      Benen zijn niet zo scherp op deze foto, door de training de dag voordien zijn ze nog te vol om volledig door te spannen
    • Foldinator
      Awesome, meer kan ik nie zeggen !
    • Sharpsafer
      Welk Bf sta je daar?
      Ik heb veel defenitie ook in mn boven lichaam maar mijn benen zijn steeds vol, krijg er geen sherpte in (bf 10%)
      Aardige man!
    • MikeJoshua
      De terrrrring, netjes man!
    • newguy10
      onderarmen en borst kan nog wel wat bij imo, komt ook omdat je schouders en armen zo monsterlijk zijn.
      je hebt ook flinke poten daar volgens mij, wint jeppe het nog van je :P?
    • AronW
      Borst kan idd nog beter, onderarmen ligt aan de pose (meten 43cm). Jeppe zijn benen zijn toch nog een tikkeltje groter dan die van mij ;)
    • KaLe
      43 onderarm??? Is huge man! Ziet er verder fantastisch uit!!
    • Mark1990
      wooo beest !!:D
    • yentl89
      klasse, fysiek om respect voor te hebben!
      succes met wedstrijd bro
    • dannl123
      Onwijs veel respect! Wel zonde dat je benen er niet helemaal opstaan.

Succes met de vorderingen!

Edit: ik ben eigenlijk best benieuwd hoe je kuiten onder dit fysiek eruit zien!
    • luppie
      de rest lijkt klein bij deze pose behalve armen benen en schouders. Zal wel aan de pose liggen
    • Jeppe
      Ziet er gewoon SUPER uit. Veel mensen vergeten dat dit een KOUDE foto is na weken dieeten ( dus redelijk platjes ) steek hier een pomp in en wat meer carbs en je toont dubbel zo groot.
    • AronW
      Thx Jeppe :), oog inderdaad niet huge op deze foto, maar hij is ook koud genomen bij het opstaan! Ik denk niet dat 98kg bij 1m75 met dit vet % zo klein is ;)
    • Jeppe
      Haha niet zo huge..nee hoor :p Ik sta er toch liever ni naast :p
    • dimson
      jaja die gaat het nog maken ;)
    • SuperKnurft
      Holy shit, nice!
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    AronW
    Datum:
    6 mrt 2009
    Bekeken:
    4.598
    Reacties:
    47
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie