BodyGainer 4 mei 2006 sorry maar pose is slecht uitgevoerd. het lijkt alsof ik een appelsien in je bovenrug kan leggen :s
atl 4 mei 2006 uit mijn weg kzal is rap ne pose doen met een pintje in men hand manne zie menne rug god damn!! im a animal
uit mijn weg kzal is rap ne pose doen met een pintje in men hand manne zie menne rug god damn!! im a animal
W wesley B 4 mei 2006 bier is voor janette tis ne wodka redbull dak vastheb en sorry voor men slechte pose ben er blijkbaar niet zo goed in
bier is voor janette tis ne wodka redbull dak vastheb en sorry voor men slechte pose ben er blijkbaar niet zo goed in
M M mass_builder 4 mei 2006 de pose is bagger maar dat is ook de bedoeling aan de titel te zien. Ik beoordeel je op je traps. En die zijn netjes. Heel netjes
de pose is bagger maar dat is ook de bedoeling aan de titel te zien. Ik beoordeel je op je traps. En die zijn netjes. Heel netjes
Balboa18 4 mei 2006 haha voor janette prachtig dat vlaams.. kutpose idd, en op een party posen is ook not done eiglijk
Suicide Sid 5 mei 2006 Waarde gij diene debiel die daar int sportpaleis constant op een zielige manier de aandacht wou trekke? What a small world :d
Waarde gij diene debiel die daar int sportpaleis constant op een zielige manier de aandacht wou trekke? What a small world :d
jokke69 5 mei 2006 de pose moet nog aan gewerkt worden, maar toch behoorlijk al wat massa juist die onderrug niet vergeten!!!
de pose moet nog aan gewerkt worden, maar toch behoorlijk al wat massa juist die onderrug niet vergeten!!!
P P Patrickovic 5 jul 2006 @Suicide Sid Als dit zo is lig ik in een scheur... en trouwens welke debiel maakt er poseer foto's op een fuif.
@Suicide Sid Als dit zo is lig ik in een scheur... en trouwens welke debiel maakt er poseer foto's op een fuif.