B B Buzz 17 aug 2005 Ik weet dat er aan de schouders nog hard gewerkt moet worden, en dan ben ik nu ook aan het doen
Powerblade 17 aug 2005 Nog niet zo lang aan het trainen denk ik? Begin is er, flink doortrainen. En oefen die poses voor de spiegel tot je weet hoe het moet aanvoelen.
Nog niet zo lang aan het trainen denk ik? Begin is er, flink doortrainen. En oefen die poses voor de spiegel tot je weet hoe het moet aanvoelen.
B B Buzz 17 aug 2005 1.5 jaar maar zonder enig voedingsschema :schaam: Laten we dat maar houden op beginnersfouten, nu ben ik aan het bulken met wel een voedingsschema Iig thx voor de reacties!
1.5 jaar maar zonder enig voedingsschema :schaam: Laten we dat maar houden op beginnersfouten, nu ben ik aan het bulken met wel een voedingsschema Iig thx voor de reacties!
Cyc 2 okt 2005 misschien nog wat meer werken aan de bovenkant van je borst, maakt t geheel mooi af, verders netjes gedaan
misschien nog wat meer werken aan de bovenkant van je borst, maakt t geheel mooi af, verders netjes gedaan