eddycaminos

nog even ter vergelijking...

tussen de twee foto's in zitten maar +/- 15 weken!!... dit is ook gelijk even voor de mensen die mijn kuur overdreven vonden hehe... maargoed... grt

nog even ter vergelijking...
eddycaminos, 20 okt 2005
    • Mr_swordfish
      wat een verschil
    • Dennis69
      gekuurd of niet top prestatie denks
    • BadMF
      Massive bro, ziet er top uit!
    • Ryu
      hahah damm gruwlijk, wat heb je gekuurd ?
    • Chewie
      Ryu je kan beter vragen wat niet :P
    • Remco - 1977
      Dit is het grootste verschil wat ik tot nu toe heb ik gezien.
    • ramonovietsj
      damn, in 15 weken. Erg netjes. Wat waren je stats toen en wat zijn je stats nu?
    • ramonovietsj
      waardering vergeten
    • eddycaminos
      inderdaad chewie lol...

ryu.. ik heb een logboek in de a.s sectie die onder de toepasselijke naam: kuur met uhh...alles!! staat hehe..

stats voor: 79kg met 39cm biceps...

op nieuwe pic 96kg met 46cm biceps.. en iets lager vet %
    • lionel
      Allemachtig wat een verschil. Lijkt eerder drie jaar tussen te zitten, hehe.
    • punani
      zal ook deels spiergeheugen zijn hoor... want je was voor deze kuur toch heel veel afgevallen.grts
    • Daster
      wat waren je krachtstats dan voor/nu ?
    • bartp
      Doe je goed!
    • enrico
      oké, ik ga nu geflamed worden wellicht, maar zo'n kuren en "slechts" zo'n lichaam.....dit was ook haalbaar geweest met wat testo en deca of tren en heel misschien wat slin ofzo, maar sorry dit vind ik erover...
    • enrico
      toevoeging: want je had indd spiergeheugen, toegegeven dat dit anders nooit mogelijk was in 15 weken, maar jij bent voor mij echt een voorbeeld hoe het niet moet (qua kuren dan, ik weet ook wel dat dit zoiezo heel veel bloed, zweet en tranen heeft gekost, met of zonder AS)
    • Ryu
      helemaal geen last van striemen ?
    • Amxerxes
      hardlopers zijn doodlopers

zo gewonnen zo geronnen

Ik hoop dat je het een beetje kan vasthouden en niet te erg in een depressie geraakt.
    • johanheeze
      stevig baaske geworden ja haha jammer van het kuurtje maargoed mooie vooruitgang dat zeker!
    • misslady
      ziet er goed uit!
    • willem9
      Prachtige vooruitgang. Niks aantrekken van de haters:)
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    BB Foto's Leden - Mannen
    Geüpload Door:
    eddycaminos
    Datum:
    20 okt 2005
    Bekeken:
    12.410
    Reacties:
    83
  1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie