XXL Nutrition
nog even ter vergelijking...
eddycaminos

nog even ter vergelijking...

tussen de twee foto's in zitten maar +/- 15 weken!!... dit is ook gelijk even voor de mensen die mijn kuur overdreven vonden hehe...

maargoed... grt
ik oordeel over wat ik zie,dat dit een vb is van weinig discipline weten we allemaal maar los daar van ,, chapeau!
 
Kuur optimaal benut !
Ik zie dit liever dan iemand die kuurt en nauwelijks gaint.

Zorg dat je het allemaal vasthoudt, kerel !
 
Juriaan, ik heb nergens gezegd dat ik groter ben, maar ik mag toch mijn mening geven over dit alles ja?
en verder, denk ik toch dat ik trots mag zijn op het feit dat ik clean op 2jr een dikke 32kg zwaarder geworden ben, ook al ben ik begonnen op 55kg, en ik zal in april overigens op het podium staan, mag jij even oordelen maat ;)
 
Ik hoef niet te oordelen over jou, zal me eerlijk gezegd een zorg zijn. Alleen jij loopt gewoon standaard te zeiken man als iemand heb gekuurd.
 
Wat een BS :D
ik heb niets tegen kuren, man, ik ga me ook de téring spuiten want ik wil de beste worden, naja, geen O maar universe wil ik toch wel halen (top 5 dan) dus wat zou ik tegen kuren hebben? ik vind het alleen peroonslijk zwaar overdone om zulke kuur te nemen met slechts zo'n basisfysiek(als het lichaam dat ie nu heeft zijn basis was, dan zou ik er helemaal anders tegenover staan ;)), mijn persoonlijke mening, mag toch ja?
 
Tja eddycaminos, zoals ik ook in je topic al zei. Vind het overdreven om gelijk zo'n flinke kuur er tegenaan te flatsen, maar het blijft je eigen keus. Het verschil is erg groot en het ziet er goed uit. En nu vast blijven houden he :P Oh wee als je volgend jaar weer een topic maakt dat je 20kg kwijt bent en weer zo hard wil kuren ;)
 
Howly shit dat is echt een mega verschil... Dat brengt je toch echt in verleiding om te kuren :D
 
Nou zeggen er hier mensen dat ze geen recpect hebben voor eddy, omdat hij dus onverantwoord bezig is. Ik denk toch dat je iemand in zijn waarden moet laten. Mischien had hij kunnen wachten op zijn spier geheugen, mischien had hij dit of dat.... maar wees nou eerlijk het is toch altijd een kunst om in een aantal weken toch zo te worden en daar heb ik zeker wel respect voor, het komt niet aleen kijken bij het spuiten, maar ook dat je voeding clean en in balans is. Eddy suc6 verder. En nu die gewonnen massa behouden, en beloof ons niet weer te verlaten.
 
Super resultaat Eddy!
Een ongelofelijke transformatie,je hebt dan wel alle trukendozen open getrokken maar dan nog!

Vind trouwens al die negatieve reacties zeer zwak,zal wel jaloezie zijn denk ik.
Gewoon links laten liggen.
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
eddycaminos
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
13.169
Aantal reacties
76
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
vergelijk_totaal_15_weken_verschil02.JPG
Bestandsgrootte
16,7 KB
Dimensies
519px x 217px

Deel deze media

Back
Naar boven