0 0 010man 18 jan 2013 Zeker bulk mode v shape en de lats zijn goed zichbaar wat zijn je stats en je leeftijd. Wil je ver komen in deze sport organiseer ook meetings
Zeker bulk mode v shape en de lats zijn goed zichbaar wat zijn je stats en je leeftijd. Wil je ver komen in deze sport organiseer ook meetings
kontridderr 18 jan 2013 Neen zyzz is mijn muze , ik doe het alleen voor the looks. Niet voor de sport , ik heb er echter wel veel bewondering voor (voor de bodybuilders dan).
Neen zyzz is mijn muze , ik doe het alleen voor the looks. Niet voor de sport , ik heb er echter wel veel bewondering voor (voor de bodybuilders dan).
Voorarm 19 jan 2013 Is dat een ramp? Shit, dan mag ik toch wat netter worden, want voor mijn keuken zijn er geen woorden. Duidelijke vorm in de rug iig!
Is dat een ramp? Shit, dan mag ik toch wat netter worden, want voor mijn keuken zijn er geen woorden. Duidelijke vorm in de rug iig!
GJM 23 jan 2013 'Zyzz is mijn muze'. Klinkt wel een beetje gay vind je niet?! Tip: probeer meer nadruk te leggen op onderkant lats in je training.
'Zyzz is mijn muze'. Klinkt wel een beetje gay vind je niet?! Tip: probeer meer nadruk te leggen op onderkant lats in je training.