jokke69 28 mei 2006 In vergelijking met je vorige foto oog je veel minder maar wel knappe abbs zullen de vrouwkes graag hebben
In vergelijking met je vorige foto oog je veel minder maar wel knappe abbs zullen de vrouwkes graag hebben
Mattgyver 29 mei 2006 Waar anderen vaak de buik verwaarlozen, is dat bij jou duidelijk topprioriteit. Mooie sixpack. Pecs gaat wel. Nu werken aan biceps, triceps.
Waar anderen vaak de buik verwaarlozen, is dat bij jou duidelijk topprioriteit. Mooie sixpack. Pecs gaat wel. Nu werken aan biceps, triceps.
GyZmoNet 29 mei 2006 lijkt me goede bovenkant borst biceps en schouders lopen wat achter mooie abs! blijven gaan! edit: afgezien van je andere foto lijkt jouw biceps wel ok.
lijkt me goede bovenkant borst biceps en schouders lopen wat achter mooie abs! blijven gaan! edit: afgezien van je andere foto lijkt jouw biceps wel ok.
appeltaart 29 mei 2006 Mooie lange borst spieren, op je andere foto heb je grote biceps. op deze lijken je triceps alleen ver te zoeken voor de rest strak in het pak
Mooie lange borst spieren, op je andere foto heb je grote biceps. op deze lijken je triceps alleen ver te zoeken voor de rest strak in het pak
bigcedric 30 mei 2006 @robdiessen: je eerste bericht op dit forum.. en je geeft mij een 4... post is een foto van jezelf