1. Welkom!

Bodybuilding.nl is een Nederlands-Vlaams forum voor iedereen die interesse heeft in krachtsport, bodybuilding of fitness, of gewoon wat aan zijn of haar gezondheid wilt doen. Je zal je eerst moeten aanmelden als je berichten wilt plaatsen. Klik op de rode button hieronder om verder te gaan. Als je berichten wilt bekijken kies dan een subforum uit de lijst hieronder.

Aanmelden is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden, en het duurt slechts 30 seconden of minder!

"Ik kijk hier ook nog niet zo lang rond, en ben nog niet zo gek lang met de sport bezig. Ik heb ervaren dat je hier echt goed geholpen wordt." Mich Lees het bericht

Snel, eenvoudig en gratis
Ontzet Notitie
Indien je een account hebt aangemaakt na 26 november tot 3 december gelieve een nieuwe account aan te maken. Door het herstel van een backup is deze niet meer beschikbaar. Onze excuses hiervoor.

Foto Contests

Pleister

Pleister
Foto Contests, 31 jul 2017
Skibit en Skeirlinck1988 vinden dit leuk.
    • Aeresan
      Ik had jou in eerste instantie op de eerste plaatst gezet. Helaas dat je minder hebt gelogd.
      Pleister vindt dit leuk.
    • Pleister
      @Aeresan Begrijp ik helemaal maar bedankt voor het compliment
      Aeresan vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      wovano
      Natuurlijk 5 sterren drool:
      Pleister vindt dit leuk.
    • Seth Carnett
      Scherp!
      Pleister vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      3/5,
      The Hoff
      Inderdaad jammer dat je minder heb gelogd maar dat neemt niet af dat je een goede fysiek hebt.
      Pleister vindt dit leuk.
    • Skatermarvin
      Erg goed fysiek en goede transformatie t.o.v een paar weken terug!
      Pleister vindt dit leuk.
    • Vieze jij
      De terechte winnaar,

misschien wat weinig gelogd

maar dit is een typisch voorbeeld van

geen woorden maar daden....
      The Hoff en Pleister vinden dit leuk.
    • Pleister
      @Vieze jij dankjewel dit soort reacties geven me motivatie
      Vieze jij vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      Tr3nbolon3
      BOEM, 5 sterren!
      Pleister vindt dit leuk.
    • CoolBuilder
      Goed droog geworden met de massa er nog aan!
      Pleister vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      EigenWereld
      Goed fysiek, alleen vind ik je abz op de foto's niet tot hun recht komen. Voor de rest top.
      Pleister vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      The Novice
      Dacht eigenlijk aan 4.5 indd voor het weinige loggen. Maar volgens mij is dat niet mogelijk dus geef je wel voordeel van de twijfel, meeste massa; poses goed onder controle en baard staat je ook wel baas.
      Pleister vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      4/5,
      grosje
      Top fysiek
      Pleister vindt dit leuk.
    • Punjab
      Massa is "dik" in orde, maar qua droogheid had ik wat meer verwacht.
    • Pleister
      @Punjab Klopt. Ben ook pas 2 weken aan het dieeten:D
    • Beoordeling:
      3/5,
      Scarface17
      Sluit mezelf aan bij @Punjab. Was ook wel benieuwd wat dat echt scherpdroge je gebracht zou hebben.
    • Beoordeling:
      4/5,
      the_ur
      Loggen of niet heb ik niet meegenomen in overweging. Denk wel het meest complete (bodybuilderlook) fysiek. Nr. 2 voor mij.
      Pleister vindt dit leuk.
    • Beoordeling:
      5/5,
      TallAndSmal
      Flink buff en goed droog, vind ik belangrijker dan een log. ( Plus je Milos/Dave log heeft wat krediet opgebouwd :P )
      Pleister vindt dit leuk.
    • Cool Novice
      Om eerlijk te zijn had ik wat hogere verwachten toen ik je startfoto zag. Ik had o.a. verwacht dat je wat droger (i.i.g. op je rug) zou staan en je transformatie wat meer was. Daarnaast beoordeel ik ook op je log en deze was beperkt bijgehouden. Toch krijg je 4 sterren, omdat 3 sterren simpelweg de massa en fysiek die je hebt zwaar tekort doen. Met jouw fysiek zou je echter gewoon voor 5 sterren en een eerste plaats kunnen gaan.
    • Beoordeling:
      5/5,
      KategorieC
      5 sterren, dus voor mij eerste plek omdat die buffe bodybuilder look voor mij t het meest in de buurt komt van mijn streeffysiek...
      Pleister vindt dit leuk.
    Er zijn nog geen reacties.
  • Categorie:
    Big-T Memorial Contest Foto's
    Geüpload Door:
    Foto Contests
    Datum:
    31 jul 2017
    Bekeken:
    1.986
    Reacties:
    20

EXIF-data

Bestandsgrootte:
    114,9 KB
    Mime-type:
    image/jpeg
    Breedte:
    1200px
    Hoogte:
    560px

Nota: EXIF-data wordt opgeslagen bij geldige bestandstypes wanneer een foto wordt geüpload. De foto is mogelijk aangepast sinds de upload (geroteerd, omgedraaid, bijgesneden enz.).

• Hoi ijzervreters,

Mijn naam is Pleister. Velen kennen me van het Milos Sarcev / Dave Palumbo logboek, deze was best populair:D

Ik heb me voornamelijk ingeschreven om weer mijn motivatie terug te krijgen. Deze was voor mij beland op een dieptepunt na mijn begeleiding bij Milos.
    Het is me niet helemaal gelukt om weer 100% dedicated te zijn maar door deze contest had ik wel een stok achter de deur om niet teveel te cheaten en mijn dieet links te laten liggen.

Dit is de beste shape die ik op dit moment kon brengen. Niet contest ready maar hopelijk valt het alsnog in smaak bij jullie.

Stats:
    Leeftijd: 26 jaar
    Lengte: 176cm
    Gewicht: 98kg
    Vetpercentage: ?