Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jij bent een mooi voorbeeld van dat als er een wil is, je toch een kast nieuwe kledij kan krijgen :-)
bijna al de vrouwen die ik gekend heb was het een geklaag en gemekker van te dik en vet daar... en als ik begon over trainen alleen smoesjes van niet te kunnen want dit... dat... als je van die broeksmaat kan gaan naar wat je nu hebt van maat dan verdien je een hele nieuwe garderobe, echt prima gedaan!
@Philippezzz7 dank je wel. Als er een wil is, is er zeker een weg...veel mensen hebben smoesjes ik hoor niet anders. Wel jammer dat nu ik goed bezig ben hun juist wel degene met commentaar zijn. Maarja het blijven mensen hé
denk dat we daar allemaal wel mee te maken hebben, maar denk wel als ik de commentaren hier zowat volg in fotogallerij meestal wel kloppen, en is meestal van mensen die er ook een hele dag mee bezig zijn dus voortaan hier effe posten ipv te luisteren naar de mensen die voor hun tv chips zitten te vreten terwijl jij in de gym zit !