AndroidHealthClinic
Rechter arm
mBenator

Rechter arm

Ik gebruik nu 5 dagen 17-HD over 25 dagen plaats ik foto's om te zien hoeveel het heeft gescheeld, het verbaasde me dat het zo goed werkt.

ben zelf heel benieuwt

Stats: 1,69 M
53 kg

Ben al aan vreten!
Wat voor zin heeft het om nu al zulke dingen te nemen als je nog maar 53 kilo weegt? Waarschijnlijk kan je nog vlotjes groeien zonder zulke producten... ik zou ze pas nemen als je een plateau dreigt te benaderen omdat het anders weggesmeten geld is, maar ja, wie ben ik om daarover te oordelen?

Oh ja... je biceps is al zéker niet slecht!

Hoe lang train je al?
 
Je traint net en zit al aan zo'n producten...
Heb toch een beetje geduld man!
ik vrees dat jij veel te snel naar AAS gaat grijpen in de toekomst
 
Had geen zin in shakes etc..
En dit is dus een goede oplossing. Het hersteld de spieren ook sneller etc..

Dit is dus iets heel anders als AAS

Thnx bear
 
Met vreten weet je wss wel al dat drie keer per dag veel eten totaal niet goed genoeg is zeker?
Ik dacht vroeger ook dat ik veel at en toen (sinds oktober) ben ik 6 keer per dag beginnen eten... Sindsdien ben ik al 5 kilo bijgekomen. Eet veel brood, rijst, pasta, vlees, vis, gevogelte, kwark (en drink veel melk) en je zal ook wel een super resultaat hebben hoor ;) En als je dan nog niet tevreden bent kun je aan supplementen beginnen! Want zonder deftig voedingsschema heb je geen toegevoegde waarde van je supplementen... Ik denk dat iedereen het met mij eens zal zijn als ik dit zeg.
Ik wens je veel succes met je training!

P.s.: wat meet je arm nu eigenlijk koud gemeten (op een niet trainingsdag of voor een training)?
 

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
mBenator
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.783
Aantal reacties
17
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
rechterarmdbb.JPG
Bestandsgrootte
12 KB
Dimensies
506px x 504px

Deel deze media

Back
Naar boven