Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kon het toch niet laten, was een fotootje uit dezelfde serie, ben na de eerste reacties mijn dieeet gaan anpassen, en hoop zo van dat lastige vaste vet af te komen
3 maanden onder weg
1.86
110 kg
bp 110* 6
sq helaas niet vanwege blesure
net weer begonnen met deadliften 70 *10
mijn forum
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/3-maanden-onderweg-coming-back-shape-163259/
Hey Willem, Goed dat je zo hard bezig bent! Ik heb even in je Logje gekeken en zag dat je aan een redelijk low carb dieet bezig bent.
Als ik jou was zou ik die 2 dagen high carb terug schroeven naar 1 dag. Dat is wmeer dan genoeg om je stofwisseling actief te houden en je hebt best veel te verbranden, toch?
Ik zou ook proberen om 6 keer te eten ipv 4, ook dat houdt je stofwisseling bezig. Is vaak lastig ivm werken, I know maar kzou het toch proberen.
na deze foto gezien te hebben vind ik m'n voorgaande cijfers veel te laag.. ook die 5 en 7 voor de motivatie begrijp ik niet echt.. :s
Ik zie behoorlijk dikke armen en geen slechte borst.
je hebt wel gelijk dat er onder die speklaag spieren zitten.
maarja dan kun ook iemand van 150 kilo die enorm dik is een 8 geven om dat hij behoorlijk dikke armen heeft. dikke mensen hebben idd dikke armen, en dikke borsten.... maar ja dat heeft niet veel met bodybuilding te maken hoe het bedoeld is tenminste