Fitness Seller
Rox92
Foto Contests

Rox92

Train nu ongeveer 3.5 jaar. In het begin was het ter ondersteuning van een andere sport maar uiteindelijk verschoof dat meer naar groot worden.
Vorig jaar heb ik onder leiding van Ray Simon ook een wedstrijd gedaan, de benelux cup van de NBPF, en ik werd daar 2e bij de junioren in de D klasse.

Helaas was mijn shape na de wedstrijd langzaam weer slechter geworden, ik kom helaas makkelijk vet aan, waardoor het tijd was om te cutten zodat ik weer een schone basis heb om mee te bouwen. Verder was dit een mooie test om te kijken of ik ook mezelf droog kon krijgen.

Ik begon de contest door eerst de koolhydraten te verlagen en de eiwitten te verhogen. Helaas had dit weinig effect.
Daarna was ik overgestapt op carbcyclen en dat werkte heel goed. Uiteindelijk het carbcyclen de rest van de contest gedaan. Met verschil in de laatste +- 4 weken 4 keer per week 20 minuten cardio na het trainen en 2/3 capsules fat attack bij het ontbijt.

Uiteindelijk ben ik van 92.5 kg naar 86.4 kg gegaan. Al met al ben ik zeer tevreden over wat ik uiteindelijk bereikt heb. Ik had nog droger kunnen worden mits ik eerder was begonnen.

statistieken:
leeftijd 21
lengte: 1.75
gewicht: 86.4 kg
BF: ???

Pr's
BP: 1x120 kg
Sq: 1x160 kg
DL: 1x185 KG
Goed fysiek. Jammer van de acne maar daar kan je verder natuurlijk ook niets aan doen. Succes met de contest!
 
thnx, helaas al heel mijn leven last van acne. het word wel steeds minder dat wel :P

Klopt helemaal, kwam eigenlijk een maand te kort ;)
 

Media informatie

Categorie
Contest 2013
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.399
Aantal reacties
3
Beoordeling
3,86 ster(ren) 65 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Rox92.jpg
Bestandsgrootte
419,9 KB
Datum gemaakt
zo, 21 juli 2013 1:44 AM
Dimensies
2600px x 1100px

Deel deze media

Back
Naar boven