AndroidHealthClinic
martinezzz26

Rug lat spread

je mist niet alleen dikte in je triceps maar ook in je rug hoor. Enig bijzonder punt aan de foto is dat je lage aanhechtingen hebt waardoor je wijder lijkt. Je ziet amper seperatie tussen de linker en rechter helft van je rug zowel tussen je traps aan de bovenkant al je onderrug. En dat terwijl je bf nog redelijk laag is ook. Veel werk aan de winkel. Deadlift, chinnen, roeien.

@kuki snap ik wel bro.
Maar is begin pic he ;) dat weet je toch en veel werk aan de winkel ik weet het de wijdte is er nu de dikte :)

Je rug is echt netjes, alleen moet je nog een methode vinden om je borst flink te laten groeien.

ik vind zijn borst juist best goed voor zijn gewicht. Zijn armen en schouders zijn het beste. Overal scoort voorkant goed punten mij iig. Heb je ook wat positief commentaar ipv dat gebitch altijd ;)

De wijdte is er idd maar nu nog de dikte. Wat jij imo moet doen is gewoon eens flink massa gaan bouwen en niet teveel aandacht besteden aan je bf wat dan logischerwijs gaat stijgen. Deze winter ca 15kg aan massa bijkomen zou mijn keuze zijn ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
martinezzz26
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.357
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews