MuscleMeat
Darkman

Rug

• Media owner Darkman
  • Datum plaatsing
Bulk foto van begin januari. 1.80 m weeg hier zo'n 82 kg , geen idee wat voor een vet % , Schouderontwikkeling is aardig aanwezig en rug toont definitie, moet alleen armen echt hard aanpakken, op dit moment weeg ik 95 kg maar foto's wacht ik nog even mee ;) Ben Sinds oktober 2005 weer hard bezig en Ik kwam van 73 kg af. ( thank god voor spiergeheugen)
Als je de moeite niet neemt om het verhaal te lezen, reageer dan niet, verder hoor ik dagelijks hoe breed ik wel niet ben geworden, is lastig te zien op deze foto, is immers ook geen lat spread. Dit is bereikt in 3 maanden vreten als een gek en trainen als een beest. Verder goede kritiek

ik heb je verhaal wel degelijk gelezen.

nee klopt, dit is geen lat spread, maar het is ook de bedoeling om in een back/front double biceps een wijde rug te hebben!!

Je armen hebben niet zoveel massa, dat effect wordt denk ik versterkt doordat je wel grote schouders hebt ( verhoudingen )

ik heb je verhaal gelezen en ik beoordeel wat ik zie, ik zie deze foto, en dan zeg ik: weinig arm massa en geen wijde rug, echter wel goede schouders!

want, dat is wat ik zie;)

wat is daar mis mee?

niets mis mee mass builder, overigens is het zo dat ik erg hoge lats heb dus die ogen al snel klein in zo'n pose... bij een front lat spread zijn ze een stuk groter en heb ik al echt vleugels.. verder armen .. tja ;) Borst gaat ook lekker, meer foto's volgen binnenkort

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Darkman
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.562
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 0 reviews