M M minnuhhh 1 jan 2008 op foto 1 is je rug zeker wel aangespannen of wil je zeggen dat je altijd zo breed staat? voor de rest gewoon goede rug!
op foto 1 is je rug zeker wel aangespannen of wil je zeggen dat je altijd zo breed staat? voor de rest gewoon goede rug!
C C coNiax 2 jan 2008 ja, je ziet ze toch ook alleen maar als ik ze aanspan? wat is het probleem dan?
Skatermarvin 2 jan 2008 foto 1= aangespannen foto 2= lat spread.. je bent de zoveelste die dus gewoon breed loopt door de hele dag z'n lats aan te spannen..maar des al niet te min een goede rug hoor!
foto 1= aangespannen foto 2= lat spread.. je bent de zoveelste die dus gewoon breed loopt door de hele dag z'n lats aan te spannen..maar des al niet te min een goede rug hoor!
C C coNiax 2 jan 2008 nouja, dan loop ik gewoon breed.. in ieder geval, ik heb geen ander zicht van me rug, ben het gewent zo. thnx voor comments trouwens
nouja, dan loop ik gewoon breed.. in ieder geval, ik heb geen ander zicht van me rug, ben het gewent zo. thnx voor comments trouwens