AndroidHealthClinic
dwarnie

rug2_vierkant_150_kb2

• Media owner dwarnie
  • Datum plaatsing
hello allemaal,

bedankt allemaal voor jullie lieve en geduldige comments in mijn topic voor de vraag hoe je een plaatje als deze upload, zodat je dat rotlogo PICS krijgt. hehe
ik wou ook wel eens een plaatje posten van het harde werken.

ben nu 14 maanden bezig met BB. had alleen geen Back lat spread gemaakt in december dus vandaar dat de eerste foto niet helemaal conform pose omschrijving is.
laatste foto is eveneens een beetje te ver naar boven geschoten, maar ik ben trots, dus boeie...
info ikkuh:
1.88 meter
98 kilo
16%-17%
ben op dit moment weer met een bulk bezig.
massa blijkt zich goed aan te zetten. hoop voor d zomer de 100 kilo te halen bij een lager percentage dan ik nu heb.

greetz
dwarnie

ps niet iedereen heeft altijd zin om achterhalde topics te lezen. wat background info. ik kom van 107 kilo bij 28% naar 92 kilo bij 15% en zit nu op 98,5 bij 16%.
probeer echt op de voeding en het nuttigen van alcohol te letten en ben strick 6-7 dagen in de week. gemiddeld zit ik op 1,5 junkdag per twee weken. :p
maar ben er wel laatachergekomen dat voeding essentieel is.
@ Bobbin B
je hebt helemaal gelijk, wordt er gek van.
maar ik heb inmiddels T gemaild en hij heeft mij medegedeeld dat ik de foto in 'album leden' dien te plaatsen.

dat had ik gedaan ten tijde van onze discussie in dat topic van mij.
vervolgens heb ik toen op jullie aanraden hem geplaatst in pics van mannelijk leden.
en vanochtend weer in pics van mannelijke leden. (advies T)

en nog is het niet rond. ik haal het plaatje in mannelijke leden wel weg als jij je cijfer opnieuw plaatst ok :p

en ik heb nog steeds dat logo niet sjeizuh...

@skinnie

hahaha.

ja ik wordt bijna emotioneel. thans voor 'vooral' die mentale support ;)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dwarnie
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.058
Aantal reacties
8
Beoordeling
0,00 0 reviews