T T Tractortje 9 jan 2005 prachtige afscheiding van je hams man..echt tof. Super biceps ook. Posen gaat nog niet helemaal goed Complimenten gast!
prachtige afscheiding van je hams man..echt tof. Super biceps ook. Posen gaat nog niet helemaal goed Complimenten gast!
Powerblade 10 jan 2005 Lekker droog en benen zien er idd goed uit. Was je net de vaatwasser leeg aan het ruimen?
Maxwell 10 jan 2005 waar slaat die 1 in godsnaam op:S nja, vind het een 8 maar je krijgt een 10 omdat zown jaloers ventje je een 1 gaf..
waar slaat die 1 in godsnaam op:S nja, vind het een 8 maar je krijgt een 10 omdat zown jaloers ventje je een 1 gaf..
The_Oak 11 jan 2005 Goed droog maar ik mis nog wat massa op de borst... Voor de rest een prima (wedstrijd) fysiek!
M M mass_builder 25 nov 2005 Niet dat je geen massa hebt Want dat heb je zeker! Maar vanuit dit punt ( hoe ik het op de foto zie ) zou ik gaan bulken!
Niet dat je geen massa hebt Want dat heb je zeker! Maar vanuit dit punt ( hoe ik het op de foto zie ) zou ik gaan bulken!