AndroidHealthClinic
beamer

situatie vandaag / vóór diëten

• Media owner beamer
  • Datum plaatsing
Dit is de situatie tot op vandaag. Ik ben nu net naar een diëtist geweest.
Vanaf vandaag (28/2) zal ik speciaal op mijn voeding letten. Bedoeling is er deze zomer wat "strakker" bij te lopen. Dan post ik wel het resultaat...
Ik blijf bij mijn principes : 100% natural / zelfs geen proteinendrankjes.

Huidig BF = 17,9 %
succes,

ik heb ook een soortgelijk vetpercentage en ik ben toevallig ook vandaag begonnen met dieeten

@ sport2000 : absoluut niets ! Begrijp me niet verkeerd. Ik ben er gewoon van overtuigd dat je alles uit de voeding kunt halen. Ik stelde het gewoon als voorbeeld.
No offense meant / sorry.

ziet er goed uit, alleen je onderarmen ogen wat klein op de front dubble biceps pose, ligt dit aan de pose of??

M
dat je 100% naturel bent is te zien maar nog zelfs geen proteine drankje dat slaat nergens op zeker ook geen vitamines

naturle dat zeker maar naturel is ook met whey en crea kerel pas als je gaat kuren dan ben je niet meer naurel succes

L
precies ja, jimi heeft gelijk, en bovendien gebruikt iedere bodybuilder wel proteine, het is egt geen schande als je dat gebruikt hoor :rolleyes: ik zou het gewoon es proberen :)
succes verder

f**k eiwitshakes. Ze zijn alleen maar handig en relatief goedkoop, maar daar is alles mee gezegd. Jullie doen net alsof shakes 'erbij' horen en noodzakelijk zijn om te gainen. Ik heb er an sich niet zoveel op tegen, maar om zo raar op beamer te reageren is kut. Zonder shakes gaint hij net zo hard als met mits ie genoeg eet.

Hoe moet je aan genoeg eiwitten komen op een dag als je geen shake neem? Ik snap wel dat het uit eten te halen valt, maar ook 1,8 gram per kg vvm? Dat is erg doelbewust eten (saai) lijkt mij zo.

Een bak kwark, 200gr zalmfilet in de middag, 200gr kip/vlees ofzo in de avond en tussendoor veel achterham/tonijn op je brood... dan zit je er al. Als je daar dan 2 liter melk bijdrinkt zit je al dik op 250gr eiwitten. Neem nog wat walnoten en eet er voor de rest wat random bij zoals pizza, muesli, pasta of pannekoeken - weet ik veel, alles kan. Easy toch?

Ik geef innocent op dit punt wel gelijk. Het belang van Shakes wordt door enkelen soms erg overschat.
Dat je er voor kiest om alles uit voeding te halen vind ik juist compliment-waardig

ontopic: al flink wat massa, ziet er al goed uit, suc6 !

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
beamer
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
6.387
Aantal reacties
13
Beoordeling
0,00 0 reviews