martinezzz26 13 dec 2010 tremendes cutting was toch voor girls hahahah nou ik ben nu al buffer, maar je weet het ik hou van echte drogte hehehe
tremendes cutting was toch voor girls hahahah nou ik ben nu al buffer, maar je weet het ik hou van echte drogte hehehe
A A Ano_1991_9 14 dec 2010 Epic, ja niet zo droog heb even niet op mijn kcals gelet . Nog altijd droger dan 80% van DBB . Vind het echt netjes. Nog proberen wat meer borst te krijgen en mss eens een zonnebankje
Epic, ja niet zo droog heb even niet op mijn kcals gelet . Nog altijd droger dan 80% van DBB . Vind het echt netjes. Nog proberen wat meer borst te krijgen en mss eens een zonnebankje
Pastasaus 17 dec 2010 Aaaaaahahahaha vriend ik voel me vereerd!! Staat je goed hoor dat beetje massa erbij! Je bent nog steeds belachelijk droog! We moeten echt snel een keer ff meeten man..
Aaaaaahahahaha vriend ik voel me vereerd!! Staat je goed hoor dat beetje massa erbij! Je bent nog steeds belachelijk droog! We moeten echt snel een keer ff meeten man..
F F fredcorney 29 mrt 2011 Borst te weinig, ten opzichte van schouders. Schouders zien er niet echt natuurlijk getraind uit...
martinezzz26 4 apr 2011 nou geloof me die zijn zonder roids ook aardig groot hoor. Schouders blazen bij mij juist altijd het minst op. (hoe raar dat ook lijkt)
nou geloof me die zijn zonder roids ook aardig groot hoor. Schouders blazen bij mij juist altijd het minst op. (hoe raar dat ook lijkt)