MuscleMeat
tyle
Staat er goed bij! Jammer van de short op de poses, het maakt je been onnodig klein.
Die Zyz pose is natuurlijk epic!
 
aesthetics! Poseren is alleen niet je sterkste kant volgens mij:p. En waar zijn de been foto's?
 
Mooi fysiek. Spijtig dat benen niet te beoordelen zijn en dat je geen woordje uitleg geschreven hebt.
 
thanks iedereen voor de stemmen alvast! verhaaltje + stats had ik wel erbij gezet maar dbb heeft het dus niet overgenomen. stats op moment van foto: - bw 88kg,- 1.83m, - 25 jaar, 83cm omtrekmiddel, -44cm omtrek armen koud, - vp 8%.
 
Tyle broeder!!

Respect jongen dat je dit allemaal in het zeer hete indonesie heb kunnen doen, man wat was ik jaloers op jou :D

Heel jammer dat je fotoshoot planning mislukte.
Ik vond je rug in die kleedkamer veel beter, was je die pic kwijt? En ja ook jij hebt WEL een echte sixpack! respect voor de sixpacks!
Zie ik het nou verkeerd? is je nek wat dun in verhouding tot je rug... je bent wel bere sterk hoor met je pullups en pushups.

Ik heb van je log genoten man. hoop je te zien loggen in de toekomst.

Respect! De betere van de 10 absoluut!
 
Hele goeie fysiek, als je je fotos op 1 dag had gemaakt op dezelfde plek, had je imo zeker een top 3 plek kunnen hebben.
Door de rommelige fotos wordt het t net niet denk ik.
 
@sniezel. thanks man. klopt ik heb het verneukt op het einde. 3 van de 4 fotos zyn gemaakt op 23juni. had ik vanaf toen gewoon door gegaan met hoe ik bezig was dan kon ik wel hoog eindigen ja.
@trx. qua nek weet ik niet :D jaa achteraf misschien had ik die andere bdb foto moeten doen maar vond deze ook wel mooi qua massa, die andere was veel droger indd.
 

Media informatie

Categorie
Contest 2012
Geplaatst door
Foto Contests
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
3.639
Aantal reacties
12
Beoordeling
0,00 ster(ren) 0 reviews

Afbeelding metadata

Bestandsnaam
Tyle.jpg
Bestandsgrootte
228,5 KB
Dimensies
1000px x 1200px

Deel deze media

Back
Naar boven