Fitness Seller
D

van de zomer

• Media owner dwayner
  • Datum plaatsing
was denk 12% nu weer in de bulk me borst loopt achter ben er hard mee bezig
Wat deed je hiervoor dan? :p
Of je hebt super genen..
Niet dat ik twijfel over je inzet.

Hey bedankt voor beoordeling hiervoor heb ik niks gedaan maar ik ga wel 5 dagen in de week ik eet goed en ik drink niet, heeft iemand nog tips voor borst?

jawel was echt 12% komt misschien door me buikspieren denk, zijn net zo groot als me borst, ben 1.70 dus niet zo groot nee.
Mijn stats ben 21 jaar

bp* 6x120 kg
dl * /
sq* /

ja sorry doe ik niet echt dl en sq heb het wel in het begin gedaan maar pas me broeken amper ben wel met me benen bezig maar dan met verschillende apparaten leg pres wel dan wat ik weet 240 kg 8 x
arm omtrek 41-42 cm.

* ja sorry doe ik niet echt dl en sq heb het wel in het begin gedaan maar pas me broeken amper ben wel met me benen bezig maar dan met verschillende apparaten leg pres wel dan wat ik weet 240 kg 8 x
arm omtrek 41-42 cm. *

Hahhahahahhahaha lol, koop dat grotere broeken.

@ Poppin ja grotere broeken kopen kan maar ik draag skinniejeans en zijn 120 per stuk

ja mijn armen ogen ook minder dik zijn wel groot maar geen vorm erin zelfde probleem maar ik doe nu meer reps om de week om toch meer vorm of fysiek te krijgen.
wat doe jij dan?

Je armen komen er hier nochtans erg mooi uit :). Moest ik dit ontspannen kunnen bekomen zou ik al erg tevreden zijn. Maar lange armen zijn daarvoor niet handig :P.

Veel hammercurls :). Jij?

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
dwayner
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
2.217
Aantal reacties
12
Beoordeling