Fitness Seller
Muay Thai J

Zijwaartse pose

Sta nu rond de 7% en weeg 66 kg bij 1 meter 77, net buikgriep gehad dus 1.5 kg kwijt (maar ook een beetje BF verlaagd erdoor)

Benen lopen nu extreem achter i.v.m. upperbody wegens nog steeds een knietrauma met een inwendige bloeding die moet genezen.

Mijn sterkste punt is duidelijk op deze foto: chest.
Schouders en traps vallen mee, maar biceps loopt veel achter vind ik zelf. (foto is wel extreem kut, is in't echt wel wat minder erg ;))

Hier is een 'betere' voor mijn biceps:

[IMG]http://i151.photobucket.com/albums/s156/jerjir1985/Picture001-1.jpg[/IMG]

Mijn armomtrek is maar 34 cm (maar kom ooit van 23 cm en geloof mij je kunt echt pech hebben met het lichaam waarmee je start te trainen ;) dus voor 1.5 jaar valt het nog mee vind ik, al zat er mss meer in)

Doel is om een atletisch lichaam te krijgen met armen van uiteindelijk 40 cm en benen van 65 cm.

Aangezien ik nu toch twee maand mijn kop niet ga buitensteken wegens de blok en de examens ga ik wss nog vlug ff wat proberen om er twee a drie kilo bij te krijgen tegen de zomer door wat meer te eten.
Na de zomer in één rechte lijn naar de 75 kg!
Ziet er goed uit.
Bovenlichaam ziet er al atletisch uit vind ik.
Nu overal meer massa en het gaat helemaal goedkomen.

Klote van dat knie-probleem: injuries suck.
Suc6 verder!

Blokjes zijn ontspannen ;) maar dan nog :) vind blokjes overrated! Buik is sterk genoeg door de compounds... De dag dat ik volledig tevreden ben van mijn armen ga ik werk maken van een deftige massieve sixpack.

goed droog, goeie borst, en blijkbaar al wat beachready :)
tegen volgend jaar 77 kg en even droog ;) train ze nog.

Mijn uiteindelijke doel is dit ongeveer:

perfectefiguur.jpg

Het is nog schandalig veel werk, maar binnen 3 tot 5 jaar hoop ik het te bereiken!

goeie borst maar de rest diep triest, kijk die schouders niet alleen je borst trainen maar ok de rest 100%!! en je armen kun je wel wat meer aan werken

borst ziet er echt al goed uit , gewoon lekker door blijven trainen dan trekt de rest wel bij

ziet er zeer netjes uit, niet alleen omdat je kurkedroog bent maar ook gewoon je chest en dergelijke. tjah, je armen, ik weet hoe kut die zijn :D, heb er ook zware moeite mee, gewoon blijven knallen met die armen, kort en krachtig zeg maar

Wat een overdreven negatieve reacties van sommige mensen.

Voor de tijd dat je traint ziet t er best goed uit. Ik zou voorlopig niet te veel letten op BF, en gewoon flinke massa proberen op te bouwen!

succes

(ik geef je een dikke 7 omdat er nog het een en ander achterloopt)

Media informatie

Categorie
BB Leden - Mannen
Geplaatst door
Muay Thai J
Datum plaatsing
Aantal vertoningen
7.746
Aantal reacties
41
Beoordeling
0,00 0 reviews